green arm

Регіональний центр послуг

email dozvil

Call-центр

(адміністративні послуги)

0-800-57-34-34

minimap
УВАГА! Під час воєнного стану прийом документів здійснюється за попереднім записом до електронної черги.

Перереєстрація неприбуткового підприємства (установи, організації) у Реєстрі неприбуткових установ та організацій

20.02.2023

Суб’єкти надання адміністративної послуги:

Головне управління Державної податкової служби у Харківській області

Категорія заявників:

Мешканці м. Харкова та Харківської області 

Центри надання послуг, у яких можливо отримати послугу:

  • Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)

Документи, які подаються:

  1. Реєстраційна заява за формою 1-РН згідно з додатком 1 до Порядку з позначкою "зміни"   Завантажити  (55 KB)
  2. Копії установчих документів неприбуткової організації (крім тих, що оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (далі – Закон), засвідчені підписом керівника або представника такої організації та скріплені печаткою (за наявності).
  3. Для житлово-будівельних кооперативів – засвідчені підписом керівника або представника такого кооперативу та скріплені печаткою (за наявності) копії документів, що підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку та факт спорудження або придбання такого будинку житлово-будівельним (житловим) кооперативом

Платність:

Платність надання адміністративної послуги: Так

Безкоштовно

Спосіб отримання послуги:

Документи подаються безпосередньо інспектору ГУ ДФС України у Харківської області

Особисто керівником або представником неприбуткової організації (в обох випадках з документальним підтвердженням особи та її повноважень) або уповноваженою на це особою

Поштою з повідомленням про вручення та описом вкладення

В електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством, якщо установчі документи оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону

Строк надання адміністративної послуги:

14 календарних днів

Результат надання адміністративної послуги:

Рішення про повторне включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій або зміну ознаки неприбутковості

Додаткова iнформацiя:

Підстава для одержання адміністративної послуги: 

Зміна організаційно-правової форми неприбуткової організації, внесення змін до її установчих документів або установчих документів організації вищого рівня, на підставі яких діє неприбуткова організація (для первинних організацій політичних партій або професійних спілок)

Для отримання довідки щодо адміністративної послуги можна звернутися за телефоном 0 800 501 007 (з 8 год. 00 хв. до 20 год. 00 хв., крім суботи та неділі, безкоштовно зі стаціонарних телефонів) або направити запитання на адресу електронної пошти: idd@sfs.gov.ua

Ознайомитися з інформацією щодо надання адміністративної послуги можна на веб-порталі за адресою: www.sfs.gov.ua

Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги

Файли для завантаження

  1. Інформаційна_картка   Завантажити  (441 KB)

Закони України:

  1. Податковий кодекс України

Акти Кабінету Міністрів України:

  1. Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 № 440

Акти центральних органів виконавчої влади:

Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування:

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата:

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  1. Подання неповного пакета документів
  2. Невідповідність неприбуткової організації вимогам, встановленим пунктом 133.4 статті 133 Податкового кодексу України