Про це сьогодні, 27 грудня, в прес-центрі Харківської міської ради повідомив заступник міського голови з питань інфраструктури міста Євген Водовозов.

За його словами, звертатися в управління соціального захисту не потрібно. З початку наступного року здати документи на оформлення карт можна буде в будь-якому відділенні «Мегабанку» або в будь-якому з центрів надання адміністративних послуг (у центральному на Гімназійній набережній, 26 та районних ЦНАП, а також Регіональному центрі послуг). Необхідно заповнити анкету і подати ксерокопії паспорта (з пропискою), ідентифікаційного коду та всіх посвідчень, що дають право на пільги (наприклад, пенсійне, ветерана праці тощо). Подати документи, оформлені заявником, може і родич, але отримати картку повинен вже сам громадянин, маючи при собі відповідне посвідчення. 

«Потрібно заповнити анкету і здати документи у віконце «Мегабанку». Потім ці матеріали потраплять до наших фахівців, вони їх перевірять, і КП «Харківпас» випустить індивідуальну картку кожній людині, яка має право на пільги. Впродовж двох-трьох тижнів після отримання перших анкет карти будуть випущені. Ми беремо час з запасом, оскільки буде наплив, багато людей. Тим, хто надасть номер мобільного телефону, надішлемо смс-повідомлення, що картка готова», - зазначив Євген Водовозов.

За словами заступника міського голови, остаточного терміну подачі документів для отримання пільгового електронного квитка поки немає, його оголосять, коли більшість людей їх отримає. Він попросив харків'ян не турбуватися і зазначив, що в проміжному періоді - до моменту отримання єдиного електронного квитка «E-ticket» - діятимуть ті документи, якими люди користувалися раніше.

Школярам і студентам нікуди звертатися не потрібно, вони отримають проїзні картки в своїх навчальних закладах.

Євген Водовозов зазначив, що пільгові карти - іменні, і при контролі потрібно буде пред'являти документ, що підтверджує право безкоштовного проїзду. У разі, якщо людина передасть свою карту іншому, вона буде позбавлена цієї пільги.