25
квіт.
Харків продовжуватиме співпрацю з міжнародними партнерами у сфері розвитку надання адміністративних та соціальних послуг
У рамках візиту до Харківської міської ради, представники Міжнародної організації з розвитку права (IDLO) та Шведського агентства міжнародного розвитку (SIDA) відвідали Регіональний центр послуг.
Старший програмний менеджер SIDA Камілла Реднер повідомила, що хоче вивчити досвід їхніх партнерів, IDLO, зі створення і підтримки центрів надання адміністративних послуг у Харкові. Від цього залежатиме, яку допомогу запропонує шведська сторона. Попередньо, мова йде про підвищення кваліфікації персоналу, залучення експертів для проведення постійного моніторингу роботи центрів, надання консультацій бізнес-аналітиків, юристів і фахівців з кадрової роботи тощо.
«Ми зацікавлені у їхньому розвитку, щоб жителі і гості Харкова могли в комфортних умовах швидко і якісно отримувати необхідні їм послуги. Упевнений, що наша спільна робота продовжуватиметься, бо ми націлені на результат. У Харкові ще будуть відкриватися «Прозорі офіси», вони затребувані, і тому ми цінуємо будь-яку допомогу, яка дозволить зробити їхню роботу ще краще», - зазначив Ігор Терехов.
Він нагадав, що з 2016 року IDLO надавала експертів для запуску і підтримки роботи Регіонального центру послуг, організовувала професійні тренінги для співробітників, консультувала з питань ремонтних робіт, організації та функціонування Регіонального центру послуг.
У свою чергу директор Міжнародної організації з розвитку права (IDLO) в Україні Леван Дучідзе повідомив, що співпраця в цьому напрямку продовжуватиметься.
«Як і ви, ми пишаємося Регіональним центром, бо відчуваємо, що наша частка теж у ньому є. Можу запевнити, що про харківський центр вже знають і за межами України. Коли востаннє до Харкова приїжджав директор IDLO, ми зняли невеликий кліп, який показали потім на Генеральній асамблеї IDLO в Римі. Це відео подивилися сотні людей з різних країн і прийшли в захват. А все тому, що при створенні центру була проведена велика робота, якою пишається IDLO. Це приклад, як потрібно працювати в сфері надання послуг. Велика увага приділялася прозорості процесу їх надання, це допомогло мінімізувати ризики корупції. Є механізми і способи, які допомагають зробити корупційні схеми близькими до неможливості. Якраз це було зроблено в Регіональному центрі послуг, і ось чому ми ним пишаємося», - зазначив Леван Дучідзе.
Нагадаємо, з початку цього тижня співробітники адмінцентрів і «Прозорих офісів» підвищують кваліфікацію на тренінгах-семінарах, які проводяться за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та Міжнародної організації з розвитку права (IDLO).