06
груд.
У кол-центрі з питань соціальних і адмінпослуг прийняли 360 тисяч дзвінків
Про це сьогодні, 6 грудня, повідомила директор Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Вікторія Китайгородська.
За її словами, оператори приймають близько 1,5 тис. дзвінків на день. У 2017 році до кол-центру надійшло 110 тис. звернень.
«Єдиний контактний центр почав роботу в квітні минулого року. Після його відкриття у харків'ян з'явилася можливість, не виходячи з дому чи офісу, отримати первинну консультацію з питань адміністративних, соціальних послуг та послуг пенсійного забезпечення. Це дозволяє заявникам заощадити час, скоротити кількість візитів до центрів та оптимізувати роботу адміністраторів на місцях. Також по телефону можна попередньо записатися на відвідування будь-якого центру адмінпослуг», - зазначила Вікторія Китайгородська.
За її словами, в кол-центрі працюють сім осіб, які надають консультації щодо режиму роботи центрів адмінпослуг, їх місцезнаходження, процедури отримання послуг, терміну їх отримання, необхідного переліку документів. Найчастіше харків'яни звертаються з питань реєстрації місця проживання, реєстрації бізнесу, отримання ID-карт, закордонних паспортів, оформлення субсидій, отримання пільг і соціальної допомоги, оформлення і перерахунку пенсій.
У кол-центрі працюють єдиний багатоканальний міський номер: (057) 725-03-33 та номери трьох операторів мобільного зв'язку: (099) 725-03-33, (098) 725-03-33, (063) 725-03- 33.
Графік роботи кол-центру: понеділок, середа - 9:00-18:00, вівторок, четвер - 9:00-20:00, субота - 9:00-16:45, субота - 8:00-15:45.