Вони відвідали центр надання соціальних послуг «Прозорий офіс» Київського району та Регіональний центр послуг, щоб перейняти досвід Харкова і відкрити у себе подібний. Делегації ознайомилися з роботою фронт- і бек-офісів, принципом надання послуг, службовими приміщеннями та ін.

Після цього в Харківській міськраді відбувся круглий стіл, на якому представники Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку, Департаменту праці та соціальної політики, Департаменту реєстрації, Пенсійного фонду України, КП «Міський інформаційний центр» розповіли колегам про надання у місті адміністративних та соціальних послуг, про програмне та технічне забезпечення харківських підрозділів ЦНАП.

Заступник міського голови - керуючий справами виконавчого комітету міської ради Тетяна Чечетова-Терашвілі зазначила, що Харків - одне з перших міст, де відкрили центри надання адміністративних послуг. Спочатку в місті почав працювати Єдиний дозвільний центр, пізніше - дев'ять територіальних підрозділів Центру надання адміністративних послуг, центри «Прозорий офіс» у Київському та Шевченківському районах та Регіональний центр послуг. РЦУ став першим центром такого зразка в країні, де на підставі принципу єдиного вікна і територіальної єдності надається близько 400 послуг - адміністративного, фіскального, соціального характеру, пенсійного забезпечення, реєстрації актів цивільного стану тощо. Для зручності людей працює автоматизована система управління чергою, електронні інформаційні термінали самообслуговування, sms-інформування про готовність документа, онлайн-послуги та консультації.

Тетяна Чечетова-Терашвілі зазначила, що якість надання послуг в місті моніторять за підтримки іноземних партнерів - «USAID» та «GIZ». Крім того, незалежний моніторинг в рамках проекту «Агент Х» проводить комунальний заклад «Офіс реформ».

«Час не стоїть на місці,  він вносить свої корективи. У людей зараз підвищені вимоги. Досвід наших європейських колег показав, що потрібно трансформуватися, і ми не зупиняємося на досягнутому. Міський голова завжди говорить, що усі послуги органів влади повинні бути доступними і надаватися в єдиному місці. І на практиці ми бачимо, що реформа надання послуг себе виправдовує», - зазначила Тетяна Чечетова-Терашвілі.

Адміністратор Центру надання адміністративних послуг міста Маріуполя Тетяна Камінченко зазначила, що у харків'ян можна багато чому повчитися.

«У найближчому майбутньому плануємо відкрити мульти-центр в Маріуполі, де будуть працювати органи реєстрації, Пенсійний фонд, ЦНАП. Тому необхідно подивитися, як це працює на практиці. Думаю, ми скористаємося досвідом Харкова. Регіональний центр послуг створено на такому рівні, коли є що перейняти», - поділилася враженнями Тетяна Камінченко.

Зазначимо, що в Харкові приділяється особлива увага роботі центрів адміністративних послуг. Зокрема, в найближчі місяці буде впроваджена послуга з надання адмінпослуг вдома. Харкову від Німецької федеральної компанії «GIZ» були вручені два мобільних кейси, а 24 квітня виконавчий комітет Харківської міськради затвердив Порядок надання адміністративних послуг за межами ЦНАП і його територіальних підрозділів. Завдяки цьому харків'яни з інвалідністю та старше 80 років зможуть отримувати адмінпослуги вдома.