17
бер.
Робота Департаменту реєстрації під час карантину
У період карантину Департамент реєстрації переводить свою роботу в онлайн режим. Нижче представлені різні послуги Департаменту та як їх теперь отримати.
1. Ви можете самостійно отримати довідку з Реєстру територіальної громади Харкова про зареєстрованих за відповідною адресою осіб - https://e-kharkiv.org.
Допомога: за телефоном гарячої лінії 0-800-304-304. Viber, Whatsapp, Telegram +380 (67) 40-04-304
2. Такі послуги Департаменту у сфері реєстрації місця проживання як:
- Зняття з реєстрації місця проживання за свідоцтвом про смерть та за рішенням суду,
- Актуалізація інформації в Реєстрі територіальної громади за заявою-анкетою,
- Консультації
Надаються співробітниками відділу реєстрації в дистанційному режимі - через електронну пошту, Вайбер та звичайною поштою. Документи в паперовому вигляді (довідка з печаткою, рішення про відмову) можливо отримати після закінчення карантину у відділах ЦНАП м. Харкова за місцем реєстрації.
Для отримання таких послуг необхідно:
- Звернутися за номером телефону «Гарячої лінії» – 0 800 304 304;
- У разі необхідності направити фото необхідних документів засобами зв’язку Viber на номер 063 837 89 16.
3. Результати послуги «є-малятко» можна отримати у вигляді довідки про реєстрацію місця проживання електронними засобами зв’язку (електронна пошта, Viber) та поштою (в конверті). Також довідку можливо отримати в особистому кабінеті «Порталу електронних сервісів міста Харкова" - https://e-kharkiv.org.