Для чого потрібен особистий електронний кабінет
Електронний кабінет – це WEB- сторінка, за допомогою якої заявник подає до Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) електронну заяву та пакет документів, а також має змогу контролювати їх статус.
Мета електронного кабінету – забезпечення процесу подання заяв щодо оформлення адміністративних послуг та отримання консультацій за допомогою сучасних інформаційних технологій в електронному виді без прив’язки до певного місця надання таких послуг та їх розкладу роботи.
Як зареєструватися в особистому кабінеті?
Перейдіть за посиланням «Особистий кабінет». Оберіть "Створити аккаунт". Заповніть всю необхідну інформацію про себе, адресу електронної пошти, пароль та зареєструйтеся.
Які послуги можна отримати в особистому кабінеті?
1. Електронні консультації по адміністративних послугах та з питань соціального захисту
2. Перегляд інформації щодо стану розгляду справи
3. Отримати послуги онлайн:
Дозвіл на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні
Погодження маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів.