green arm

Регіональний центр послуг

email dozvil

Call-центр

(адміністративні послуги)

0-800-57-34-34

minimap
УВАГА! Під час воєнного стану прийом документів здійснюється за попереднім записом до електронної черги.

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно, яке придбане/оформлене до 2013 року

26.03.2025

Суб’єкти надання адміністративної послуги:

Управління державної реєстрації речових прав на нерухоме майно Департаменту реєстрації Харківської міської ради

Категорія заявників:

Фізичні особи (власники нерухомого майна), яке знаходиться в межах Харківської області, зареєстроване в БТІ до 2013 року  та  ПОШКОДЖЕНЕ  внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією російської федерації  

Центри надання послуг, у яких можливо отримати послугу:

  • Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
  • Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)

Документи, які подаються:

  1. Заява про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (формується засобами Державного реєстру нерухомого майна адміністратором ЦНАП)
  2. Оригінали документів, що підтверджують виникнення, перехід або припинення права власності на нерухоме майно
  3. Технічний паспорт на об’єкт нерухомого майна (у разі, коли в документах, що подаються для такої реєстрації, відсутні відомості про технічні характеристики відповідного об’єкта)
  4. Документ, що посвідчує особу заявника (уповноваженої особи, у разі подання нею документів)
  5. Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків
  6. У разі подання заяви уповноваженою особою, така особа пред’являє документ, що підтверджує її повноваження діяти від імені іншої особи

Платність:

Платність надання адміністративної послуги: Так

Безоплатно

Спосіб отримання послуги:

Особисто суб'єктом звернення або уповноваженою ним особою 

Онлайн через Портал "Дія"

Строк надання адміністративної послуги:

5 робочих днів

Результат надання адміністративної послуги:

Внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

або

Рішення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для винесення відповідного рішення.

Додаткова iнформацiя:

Нерухоме майно, яке зареєстроване в БТІ до 2013 року та пошкоджене внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією російської федерації  

Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги

Файли для завантаження

Закони України:

  1. Закон України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень"

Акти Кабінету Міністрів України:

  1. Постанова КМУ від 26.10.2011 №1141 "Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно"
  2. Постанова КМУ від 25.12.2015 №1127 "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень"
  3. Постанова Кабінету Міністрів України від 06 березня 2022 року №209 "Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану" (зі змінами)

Акти центральних органів виконавчої влади:

  1. Наказ Міністерства юстиції України від 28 березня 2016 року № 898/5 «Про врегулювання відносин, пов’язаних з державною реєстрацією речових прав на нерухоме майно, що розташоване на тимчасово окупованій території України», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29 березня 2016 року за № 468/28598 (зі змінами);   https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0468-16#Text
  2. наказ Міністерства юстиції України від 21 листопада 2016 року № 3276/5 «Про затвердження Вимог до оформлення заяв та рішень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 21 листопада 2016 року за № 1504/29634 (зі змінами)   https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1504-16#Text

Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування:

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата:

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  1. 1) заява про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно подана неналежною особою;
  2. 2) подані документи не відповідають вимогам, встановленим Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;
  3. 3) подані документи не дають змоги встановити набуття, зміну або припинення речових прав на нерухоме майно;
  4. 4) наявні суперечності між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно;
  5. 5) наявні зареєстровані обтяження речових прав на нерухоме майно;
  6. 6) встановлення факту застосування санкцій відповідно до Закону України «Про санкції», які унеможливлюють проведення державної реєстрації прав;
  7. 7) після завершення строку, встановленого частиною третьою статті 23 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», не усунені обставини, що були підставою для прийняття рішення про залишення заяви про державну реєстрацію прав без руху;
  8. 8) документи подано до неналежного суб’єкта державної реєстрації прав, нотаріуса;
  9. 9) заявником подано ті самі документи, на підставі яких заявлене речове право вже зареєстровано у Державному реєстрі прав;
  10. 10) заявник звернувся із заявою про державну реєстрацію права власності щодо майна, що відповідно до поданих для такої реєстрації документів відчужено особою, яка на момент проведення такої реєстрації внесена до Єдиного реєстру боржників, у тому числі за виконавчими провадженнями про стягнення аліментів за наявності заборгованості з відповідних платежів понад три місяці.