24.09.2024
Суб’єкти
надання адміністративної
послуги:
Управління державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Департаменту реєстрації Харківської міської ради
Категорія заявників:
Юридичні особи, місцезнаходження яких є:
-Харків та Харківська область;
- територія АР Крим, Севастополь
- територія проведення Антитерористичної операції
Центри
надання послуг, у яких
можливо отримати послугу:
-
Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
-
Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)
-
ЦНАП у сфері нерухомості (м. Харків, площа Павлівська,4)
Документи,
які
подаються:
-
Документи подаються головою комісії з припинення, або ліквідатора, або уповноваженої особи (далі – заявником)
-
ДЛЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ПРИПИНЕННЯ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ В РЕЗУЛЬТАТІ ЇЇ ЛІКВІДАЦІЇ (КРІМ МІСЦЕВОЇ РАДИ, ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МІСЦЕВОЇ РАДИ, ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ МІСЦЕВОЇ РАДИ):
-
Заява
Завантажити
(103 KB)
-
Довідка архівної установи про прийняття документів, що відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню
-
ДЛЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ПРИПИНЕННЯ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ – МІСЦЕВОЇ РАДИ, ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МІСЦЕВОЇ РАДИ, ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ МІСЦЕВОЇ РАДИ:
-
Заява
Завантажити
(64 KB)
-
ДЛЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ПРИПИНЕННЯ БАНКУ У ЗВ’ЯЗКУ З ПРИЙНЯТТЯМ РІШЕННЯ ПРО ВІДКЛИКАННЯ БАНКІВСЬКОЇ ЛІЦЕНЗІЇ ТА ЛІКВІДАЦІЮ БАНКУ:
-
Рішення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб про затвердження звіту про завершення ліквідації банку
-
•
-
Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує повноваження представника (крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) - у разі подання документів представником. Документом, що засвідчує повноваження представника є нотаріально посвідчена довіреність або довереність, видана відповідно до законодавства іноземної держави
-
Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу
Спосіб отримання
послуги:
У паперовій формі документи подаються заявником особисто у ЦНАП.
Поштовим відправленням на поштову адресу Департаменту реєстрації Харківської міської ради - 61003, м. Харків, майдан Павлівський, 4
Строк надання
адміністративної
послуги:
Державна реєстрація проводиться протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів
Результат надання
адміністративної
послуги:
Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
Повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови
Додаткова iнформацiя:
Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації в електронній формі оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу.
У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації, повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення
Нормативні акти, які
регламентують
надання адміністративної послуги
Файли для завантаження
-
Інформаційна_картка
Завантажити
(14 MB)
Закони України:
-
Закон України від 15.05.2003 № 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань"
Акти Кабінету Міністрів України:
-
Постанова КМУ від 04.12.2017 № 1137 "Питання Єдиного державного вебпорталу електронних послуг та Реєстру адміністративних послуг"
Акти центральних органів виконавчої влади:
-
Наказ Міністерства юстиції України від 18.11.2016 № 3268/5 «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1500-16#n48
-
Наказ Міністерства юстиції України від 09.02.2016 № 359/5 «Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи»
http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0200-16
-
Наказ Міністерства юстиції України від 23.03.2016 № 784/5 «Про затвердження Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи»
http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0427-16
Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування:
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата:
Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
-
Документи подано особою, яка не має на це повноважень
-
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань містяться відомості про судове рішення щодо заборони у проведенні реєстраційної дії
-
Документи подані до неналежного суб'єкта державної реєстрації
-
Подання документів не в повному обсязі
-
Документи суперечать вимогам Конституції та законів України
-
Подання документів з порушенням встановленого законодавством строку для їх подання
-
Документи для державної реєстрації припинення юридичної особи подані:
-
- раніше строку, встановленого Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»
-
- щодо юридичної особи, що припиняється в результаті її ліквідації та є засновником (учасником) інших юридичних осіб та/або має незакриті відокремлені підрозділи
-
- щодо акціонерного товариства, стосовно якого надійшли відомості про наявність нескасованої реєстрації випуску акцій
-
- щодо юридичної особи – емітента цінних паперів, стосовно якої надійшли відомості про наявність нескасованих випусків цінних паперів
-
- щодо юридичної особи, що ліквідується, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати податків і зборів та/або наявність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування
-
- щодо юридичної особи, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування
-
- щодо юридичної особи, стосовно якої надійшли відомості про відкрите виконавче провадження
-
- щодо юридичної особи, стосовно якої відкрито провадження у справі про банкрутство
-
Невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань чи інших інформаційних системах, використання яких передбачено Законом Украни "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань"
-
Невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань чи інших інформаційних системах, використання яких передбачено Законом України " Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань"