green arm

Регіональний центр послуг

email dozvil

Call-центр

(адміністративні послуги)

0-800-57-34-34

minimap
УВАГА! Під час воєнного стану прийом документів здійснюється за попереднім записом до електронної черги.

Державна реєстрація статуту територіальної громади

03.12.2024

Суб’єкти надання адміністративної послуги:

Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції

Категорія заявників:

 Тергромади, місцезнаходження  яких  є м. Харків та Харківська область

Центри надання послуг, у яких можливо отримати послугу:

  • Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
  • ЦНАП Новобаварського району (м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11)
  • ЦНАП Холодногірського району (м. Харків, вул. Благовіщенська, 34)
  • ЦНАП Шевченківського району (м. Харків, пр. Науки, 17а)
  • ЦНАП Київського району (м. Харків, вул. Чернишевська, 55)
  • ЦНАП Основ'янського району (м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, 11)
  • ЦНАП Індустріального району (м. Харків, пр. Архітектора Альошина, 11)
  • ЦНАП Немишлянського району (м. Харків, пр. Петра Григоренка, 17)
  • Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)
  • ЦНАП Салтівського району (м. Харків, вул. Юр'ївська, 13)
  • ЦНАП Слобідського району (м. Харків, вул. Георгія Тарасенка, 42)

Документи, які подаються:

  1. Заява про державну реєстрацію статуту територіальної громади   Завантажити  (23 KB)
  2. Статут територіальної громади у двох примірниках на електронних носіях
  3. Копія рішення представницького органу місцевого самоврядування про затвердження статуту
  4. Витяг з протоколу пленарного засідання представницького органу місцевого самоврядування, на якому прийнято рішення про реєстрацію статуту
  5. У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження
  6. Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє свій паспорт громадянина України, або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання

Спосіб отримання послуги:

Особисто або поштовим відправленням на поштову адресу Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) - вул. Ярослава Мудрого, буд. 26, м. Харків, Харківська область, 61022

Строк надання адміністративної послуги:

Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для відмови у державній реєстрації не пізніше 30 календарних днів з дати подання документів

Результат надання адміністративної послуги:

 Рішення про проведення державної реєстрації статуту територіальної громади;

 Свідоцтво про державну реєстрацію статуту територіальної громади;

 Один примірник статуту територіальної громади;

 Внесення відомостей про державну реєстрацію статуту територіальної громади до реєстру статутів територіальних громад;

 Рішення про відмову у державній реєстрації статуту територіальної громади.

Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги

Файли для завантаження

  1. Інформаційна_картка   Завантажити  (198 KB)

Закони України:

  1. Закон України «Про місцеве самоврядування»

Акти Кабінету Міністрів України:

  1. Постанова Кабінету Міністрів України від 27.07.1998 № 1150 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію статутів територіальних громад»
  2. Постанова КМУ від 04.12.2019 №1137 "Питання Єдиного державного вебпорталу електронних послуг та Реєстру адміністративних послуг"

Акти центральних органів виконавчої влади:

Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування:

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата:

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  1. Невідповідність вимогам Конституції та законів України