03.12.2024
Суб’єкти
надання адміністративної
послуги:
Управління державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Департаменту реєстрації Харківської міської ради
Категорія заявників:
Юридичні особи, місцезнаходження яких є:
- Харків та Харківська область;
- територія АР Крим, Севастополь;
- територія проведення Антитерористичної операції.
Центри
надання послуг, у яких
можливо отримати послугу:
-
Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
-
Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)
-
ЦНАП у сфері нерухомості (м. Харків, площа Павлівська,4)
Документи,
які
подаються:
-
Заява (крім громадських формувань та органів влади)
Завантажити
(103 KB)
-
Заява органу влади
Завантажити
(64 KB)
-
Структура власності за формою та змістом, визначеними відповідно до законодасвства
-
Витяг, виписка чи інший документ з торговельного, банківського, судового реєстру тощо, що підтверджує реєстрацію юридичної особи - нерезидента в країні її місцезнаходження, - у разі, якщо засновником юридичної особи є юридична особа - нерезидент
-
Нотаріально засвідчена копія документа, що посвідчує особу, яка є кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи, - для фізичної особи - нерезидента та, якщо такий документ оформлений без застосування засобів Єдиного державного демографічого реєстру, - для фізичної особи - резидента
-
Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує повноваження представника (крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) - у разі подання документів представником. Документом, що засвідчує повноваження представника є нотаріально посвідчена довіреність або довіреність, видана відповідно до законодавства іноземної держави
-
Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу
-
Примітка. Сервіс для визначення кодів видів економічної діяльності за КВЕД-2005 та КВЕД-2010
http://kved.ukrstat.gov.ua/KVED2010/kv10_i.html
Спосіб отримання
послуги:
У паперовій формі документи подаються заявником особисто у ЦНАП.
Поштовим відправленням на поштову адресу Департаменту реєстрації Харківської міської ради - 61003, м. Харків, майдан Павлівський, 4.
Строк надання
адміністративної
послуги:
Державна реєстрація проводиться протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів
Результат надання
адміністративної
послуги:
Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
Повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови.
Додаткова iнформацiя:
Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації (у тому числі виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань) в електронній формі оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу.
За бажанням заявника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань надається виписка у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора – у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі.
У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації, повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення.
Сервіс для визначення кодів видів економічної діяльності за КВЕД-2005 та КВЕД-2010
Нормативні акти, які
регламентують
надання адміністративної послуги
Файли для завантаження
-
Інформаційна_картка
Завантажити
(12 MB)
Закони України:
-
Закон України від 15.05.2003 № 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань"
Акти Кабінету Міністрів України:
-
Постанова КМУ від 04.12.2019 № 1137 "Питання Єдиного державного вебпорталу електронних послуг та Реєстру адміністративних послуг"
Акти центральних органів виконавчої влади:
Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування:
-
Наказ Міністерства юстиції України від 18.11.2016 № 3268/5 «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1500-16#n48
-
Наказ Міністерства юстиції України від 09.02.2016 № 359/5 «Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи»
http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0200-16
-
Наказ Міністерства юстиції України від 23.03.2016 № 784/5 «Про затвердження Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи»
http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0427-16
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата:
Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
-
Заяву про державну реєстрацію включення відомостей про юридичну особу до Єдиного державного реєстру, подано із зазначенням кінцевого бенефіціарного власника, який на день подання заяви згідно з відомостями реєстрів помер.
-
Документи подано особою, яка не має на це повноважень.
-
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань містяться відомості про судове рішення щодо заборони у проведенні реєстраційної дії.
-
Документи подані до неналежного суб'єкта державної реєстраці.
-
Подання документів не в повному обсязі.
-
Документи суперечать вимогам Конституції та законів України.
-
Невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань чи інших інформаційних системах, використання яких передбачено Законом Украни "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань".
-
Невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань чи інших інформаційних системах, використання яких передбачено Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань".