Державна реєстрація змін до статуту територіальної громади
Суб’єкти надання адміністративної послуги:
Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції
Категорія заявників:
Тергромади, місцезнаходження яких є м.Харків та Харківська область
Центри надання послуг, у яких можливо отримати послугу:
Документи, які подаються:
Спосіб отримання послуги:
Особисто або поштовим відправленням на поштову адресу Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) - вул. Ярослава Мудрого, буд. 26, м. Харків, Харківська область, 61022
Строк надання адміністративної послуги:
Державна реєстрація змін до статуту територіальної громади проводиться за відсутності підстав для відмови у державній реєстрації не пізніше 30 календарних днів з дати подання документів
Результат надання адміністративної послуги:
Рішення про проведення державної реєстрації змін до статуту територіальної громади;
Свідоцтво про державну реєстрацію статуту територіальної громади;
Один примірник статуту територіальної громади;
Внесення відомостей про державну реєстрацію змін до статуту територіальної громади до реєстру статутів територіальних громад;
Рішення про відмову у державній реєстрації змін до статуту територіальної громади
Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги
Файли для завантаження
Закони України:
Акти Кабінету Міністрів України:
Акти центральних органів виконавчої влади:
Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування:
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата:
Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги