Державна реєстрація змін до відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів
Суб’єкти надання адміністративної послуги:
Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції
Категорія заявників:
Організації роботодавців, місцезнаходження яких є м. Харків та Харківська область
Центри надання послуг, у яких можливо отримати послугу:
Документи, які подаються:
Платність:
Платність надання адміністративної послуги: Так
Можлива сплата адмінзбору через POS-термінал банківською карткою
Отримувач |
Код отримувача (ЄДРПОУ) |
Банк отримувача |
Код банку (МФО) |
Номер рахунку |
Код класифікації доходів |
||
ГУК Харків обл/МТГ Харкiв/22010300 |
37874947 |
Казначейство України (ЕАП) |
899998 |
UA688999980313040170000020649 |
22010300 |
||
Адміністративний збір |
Розмір плати, грн |
|
|||||
За державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою; |
910 |
|
|||||
Реквізити для оплати адміністративного збору за скорочення термінів надання послуг
Отримувач |
Код отримувача (ЄДРПОУ) |
Банк отримувача |
Код банку (МФО) |
Номер рахунку |
Код класифікації доходів бюджету |
ГУК Харків обл/МТГ Харкiв/22012900 |
37874947 |
Казначейство України (ЕАП) |
899998 |
UA628999980313010126000020649 |
22012900 |
Найменування коду класифікації доходів бюджету |
Плата за скорочення термінів надання послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, а також плата за надання інших платних послуг, пов’язаних з такою державною реєстрацією |
За державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою), сплачується адміністративний збір у розмірі 0,3 мінімальної заробітної плати.
За державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі, – 75 відсотків адміністративного збору.
Державна реєстрація змін до відомостей у скорочені строки проводиться виключно за бажанням заявника у разі внесення ним додатково до адміністративного збору відповідної плати:
у подвійному розмірі адміністративного збору – за проведення державної реєстрації змін до відомостей протягом 10 робочих днів після надходження документів;
у п’ятикратному розмірі адміністративного збору – за проведення державної реєстрації змін до відомостей протягом 7 робочих днів після надходження документів.
Адміністративний збір справляється у відповідному розмірі мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 01 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення реєстраційної дії, та округлюється до найближчих 10 гривень
У разі якщо законами визначено строк для приведення у відповідність до них, адміністративний збір не справляється при внесенні змін до відомостей, у тому числі змін до установчих документів, у строк, визначений цими законами
Спосіб отримання послуги:
У паперовій формі документи подаються особисто або поштовим відправленням на поштову адресу Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) - вул. Ярослава Мудрого, буд. 26, м. Харків, Харківська область, 61022
Строк надання адміністративної послуги:
Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації не пізніше 15 робочих днів з дати подання документів для державної реєстрації.
Строк розгляду документів може бути продовжений суб’єктом державної реєстрації за необхідності, але не більше ніж на 15 робочих днів.
Зупинення розгляду документів здійснюється у строк, встановлений для державної реєстрації.
Строк зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, становить 15 календарних днів з дати їх подання
Результат надання адміністративної послуги:
Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєструюридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
Рішення про проведення державної реєстрації;
Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань в електронній формі – у разі внесення змін до відомостей, що відображаються у виписці;
Установчий документ юридичної особи в електронній формі, виготовлений шляхом сканування – у разі внесення змін до установчого документа;
Рішення та повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови
Додаткова iнформацiя:
Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації (у тому числі виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та установчий документ юридичної особи) оприлюднюються на Порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу.
За бажанням заявника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань надається виписка у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора - у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі.
У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації (крім документа про сплату адміністративного збору), повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення.
Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги
Файли для завантаження
Закони України:
Акти Кабінету Міністрів України:
Акти центральних органів виконавчої влади:
Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування:
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата:
Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги