green arm

Регіональний центр послуг

email dozvil

Call-центр

(адміністративні послуги)

0-800-57-34-34

minimap
УВАГА! Під час воєнного стану прийом документів здійснюється за попереднім записом до електронної черги.

Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації)

12.12.2024

Суб’єкти надання адміністративної послуги:

Управління державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Департаменту реєстрації Харківської міської ради

Категорія заявників:

    Юридичні особи, місцезнаходження яких є:

    - Харків та Харківська область;

    - територія АР Крим, Севастополь;

    - територія проведення Антитерористичної операції. 

Центри надання послуг, у яких можливо отримати послугу:

  • Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
  • Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)
  • ЦНАП у сфері нерухомості (м. Харків, площа Павлівська,4)

Документи, які подаються:

  1. ДЛЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ЗМІН ДО ВІДОМОСТЕЙ ПРО ЮРИДИЧНУ ОСОБУ (КРІМ МІСЦЕВОЇ РАДИ, ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МІСЦЕВОЇ РАДИ, ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ МІСЦЕВОЇ РАДИ:
  2. - заява   Завантажити  (103 KB)
  3. - примірник оригіналу (нотаріально засвідчену копію) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміни, крім внесення змін до інформації про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичної особи, у тому числі кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) її засновника, якщо засновник – юридична особа, про місцезнаходження та про здійснення зв’язку з юридичною особою;
  4. - рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про призначення (обрання) керівника (у разі державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у зв'язку з призначенням (обранням) керівника, за умови подання відповідної заяви особисто таким керівником;
  5. - рішення уповноваженого органу юридичної особи про передачу за договором повноважень виконавчого органу юридичній особі- у разі внесення змін до відомостей про юридичну особу, яка виконує повноваження виконавчого органу товариства з обмеженою відповідальністю або товариства з додатковою відповідальністю, що перебуває у статусі резидента Дія Сіті відповідно до Закону України "Про стимулювання розвитку цифрової економіки в Україні" та передало повноваження виконавчого органу такого товариства юридичній особі;
  6. - документ, що підтверджує реєстрацію іноземної особи в країні її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського, судового реєстру тощо), – у разі змін, пов’язаних із входженням до складу засновників юридичної особи іноземної юридичної особи;
  7. - документ про сплату адміністративного збору, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою;
  8. - установчий документ юридичної особи в новій редакції – у разі внесення змін, що містяться в установчому документі;
  9. - примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує повноваження представника засновника (учасника) юридичної особи – у разі участі представника засновника (учасника) юридичної особи у прийнятті рішення уповноваженим органом управління юридичної особи;
  10. - примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акта або розподільчого балансу – у разі внесення змін, пов’язаних із внесенням даних про юридичну особу, правонаступником якої є зареєстрована юридична особа;
  11. - примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про вихід із складу засновників (учасників), та/або заява фізичної особи про вихід із складу засновників (учасників), справжність підпису на якій нотаріально засвідчена), та/або договору, іншого документа про перехід чи передачу частки засновника (учасника) у статутному (складеному) капіталі (пайовому фонді) юридичної особи, та/або рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про примусове виключення із складу засновників (учасників) юридичної особи або ксерокопія свідоцтва про смерть фізичної особи, судове рішення про визнання фізичної особи безвісно відсутньою – у разі внесення змін, пов’язаних із зміною складу засновників (учасників) юридичної особи;
  12. - заява про обрання юридичною особою спрощеної системи оподаткування та/або реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість, та/або заява про включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій за формами, затвердженими відповідно до законодавства, - за бажанням заявника у разі внесення до установчих документів змін, які впливають на систему його оподаткування;
  13. - структура власності за формою та змістом, визначеними відповідно до законодавства - у разі державної реєстрації змін до відомостей про кінцевих бенефіціарних власників юридичної особи;
  14. - витяг, виписка чи інший документ з торговельного, банківського, судового реєстру тощо, що підтверджує реєстрацію юридичної особи - нерезидента в країні її місцезнаходження, якщо засновником юридичної особи є юридична особа - нерезидент- у разі державної реєстрації змін до відомостей про кінцевих бенефіціарних власників юридичної особи;
  15. - зразки складання схематичного зображення структури власності   Завантажити  (2 MB)
  16. - нотаріально засвідчена копія документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство (підданство), яка є кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи, - для фізичної особи - нерезидента та, якщо такий документ оформлений без застосування засобів Єдиного державного демографічого реєстру, - для фізичної особи - резидента.
  17. ДЛЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ВІДОМОСТЕЙ ПРО ЮРИДИЧНУ ОСОБУ – МІСЦЕВУ РАДУ, ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МІСЦЕВОЇ РАДИ, ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН МІСЦЕВОЇ РАДИ:
  18. - заява   Завантажити  (64 KB)
  19. - акт сільського (селищного, міського) голови про призначення керівника – у разі внесення змін про керівника виконавчого органу місцевої ради (крім виконавчого комітету).
  20. ДЛЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ЗМІН ДО ВІДОМОСТЕЙ ПРО РОЗМІР СТАТУТНОГО КАПІТАЛУ, РОЗМІРИ ЧАСТОК У СТАТУТНОМУ КАПІТАЛІ ЧИ СКЛАД УЧАСНИКІВ ТОВ АБО ТДВ:
  21. - заява;   Завантажити  (103 KB)
  22. - документ про сплату адміністративного збору;
  23. Один із таких відповідних   документів:
  24. Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує повноваження представника (крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) - у разі подання документів представником. Документом, що підтверджує повноваження діяти від імені іншої особи, є :
  25. -документ, що підтверджує повноваження законного представника особи
  26. - нотаріально посвідчена довіреність (крім проведення реєстарційних дій щодо державного органу, органу місцевого самоврядування)
  27. - довіреність, видана відповідно до законодавства іноземної державни
  28. - рішення уповановаженого органу управління юридичної особи про призначення (обрання) керівника (у разі державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у зв'язку з призначенням (обрання) керівника, за умови подання заяви особисто таким керівником
  29. Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу
  30. Примітка. Сервіс для визначення кодів видів економічної діяльності за КВЕД-2005 та КВЕД-2010   http://kved.ukrstat.gov.ua/KVED2010/kv10_i.html

Платність:

Платність надання адміністративної послуги: Так

Адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

Можлива сплата адмінзбору через POS-термінал банківською карткою

Отримувач

Код отримувача

(ЄДРПОУ)

Банк отримувача 

Код банку

(МФО )

Номер рахунку

Код класифікації доходів бюджету

ГУК Харків обл/МТГ Харкiв/22010300

37874947

Казначейство України(ЕАП)

899998

UA728999980314090501000020649

22010300

 

Адміністративний збір

Розмір плати, грн

30%

виправлення помилок

За державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу (крім благодійних організацій), що містяться в Єдиному державному реєстрі, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою

 

 

910

 

 

270

За державну реєстрацію змін до відомостей про благодійну організацію

 

300

 

90

Розмір адміністративного збору за надсилання виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань заявнику, товариству з обмеженою відповідальністю або товариству з додатковою відповідальністю та учасникам відповного товариства збільшується на добуток 0,01 прожиткового мінімуму для працездатних осіб та кількості таких осіб.

Адміністративний збір не справляється за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, у тому числі змін до установчих документів, пов'язаних з приведенням їх у відповідальність із законами України у строк, визначений цими законами.

У разі якщо законами визначено строк для приведення у відповідність до них, адміністративний збір не справляється при внесенні змін до відомостей, у тому числі змін до установчих документів, у строк, визначений цими законами.

Спосіб отримання послуги:

У паперовій формі документи подаються заявником особисто у ЦНАП.

Поштовим відправленням на поштову адресу Департаменту реєстрації Харківської міської ради - 61003, м. Харків, майдан Павлівський, 4.

Строк надання адміністративної послуги:

Державна реєстрація проводиться протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів

Результат надання адміністративної послуги:

- внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

- виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – у разі внесення змін до відомостей, що відображаються у виписці;

- установчий документ юридичної особи в електронній формі, виготовлений шляхом сканування – у разі внесення змін до установчого документа;

- повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови.

Додаткова iнформацiя:

Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації (у тому числі виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та установчий документ юридичної особи) в електронній формі оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу.

За бажанням заявника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань надається виписка у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора та печатки, визначеної Законом України «Про нотаріат» (у випадку, якщо державним реєстратором є нотаріус) – у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі.

У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації (крім документа про сплату адміністративного збору), повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення.

Сервіс для визначення кодів видів економічної діяльності за КВЕД-2005 та КВЕД-2010

Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги

Файли для завантаження

  1. Інформаційна_картка   Завантажити  (27 MB)

Закони України:

  1. Закон України від 15.05.2003 № 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань"

Акти Кабінету Міністрів України:

  1. Постанова КМУ від 04.12.2017 № 1137 "Питання Єдиного державного вебпорталу електронних послуг та Реєстру адміністративних послуг"
  2. Постанова КМУ від 25.12.2015 № 1133 № «Про надання послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у скорочені строки»

Акти центральних органів виконавчої влади:

  1. Наказ Міністерства юстиції України від 18.11.2016 № 3268/5 «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»   https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1500-16#n48
  2. Наказ Міністерства юстиції України від 09.02.2016 № 359/5 «Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи»   http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0200-16
  3. Наказ Міністерства юстиції України від 23.03.2016 № 784/5 «Про затвердження Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи»   http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0427-16
  4. Наказ Міністерства юстиції України від 05.03.2012 № 368/5 «Про затвердження Вимог до написання найменування юридичної особи, її відокремленого підрозділу, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, крім організації профспілки»   http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0367-12

Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування:

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата:

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  1. - документи подано особою, яка не має на це повноважень;
  2. - у Єдиному державному реєстрі містяться відомості про судове рішення щодо зоборони проведення реєстраційної дії;
  3. - у Державному реєстрі обтяжень рухомого майна містяться відомості про обтяження корпоротивних прав- у разі державної реєстрацїї змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у зв'язку із зміною частки засновника (учасника) у статутному (складеному) капіталі (пайовому фонді) юридичної особи в результаті відчуження її таким засновником (учасником);
  4. - заяву про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у зв'язку із зміною частки засновника (учасника) у статутному (складеному) капіталі (пайовому фонді) юридичної особи в результаті відчуження її таким засновником (учасником), подано щодо засновника (учасника), який на момент подання заяви внесений до Єдиного реєстру боржників (крім випадку, якщо таким засновником (учасником) є державний орган, орган місцевого самоврядування);
  5. - документи подані до неналежного суб’єкта державної реєстрації;
  6. - встановлення факту застосування санкцій відповідно до Закону України "Про санкції", які унеможливлюють проведення державної реєстрації;
  7. - подання документів не в повному обсязі;
  8. - щодо юридичної особи, стосовно якої подану заяву про державну реєстрацію змін до відомостей Єдиного державного реєстру, пов'язаних їз зміною засновників (учасників) юридичної особи, проведено державну реєстрацію рішення про припинення юридичної особи в результаті її ліквідації;
  9. - щодо юридичної особи, стосовно якої подану заяву про державну реєстрацію змін до відомостей Єдиного державного реєстру, пов'язаних їз зміною засновників (учасників) юридичної особи, у Єдиному державному реєстрі міститься запис про судове рішення про визнання юридичної особи банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури;
  10. - щодо юридичної особи, стосовно якої в Єдиному державному реєстрі міститься запис про судове рішення щодо визнання повністю або частково недійсними рішень засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу, визнання повністю або частково недійсними змін до установчих документів юридичної особи, якщо таке рішення або його частину визнано недійсними, зміни до установчих документів юридичної особи є підставою для проведення реєстраційних дій;
  11. - невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань чи інших інформаційних системах, використання яких передбачено Законом Украни "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань";
  12. - невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі чи інших інформаційних системах, використання яких передбачено цим Законом;
  13. - подання документів з порушенням встановленого законодавством строку для їх подання, крім документів щодо кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи;
  14. - статут товариства, поданий зі змінами, прийнятими без урахування голосів, які припадають на частку померлого учасника товариства;
  15. - заяву про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, подано їз зазначенням кінцевого бенефіціарного власника, який на день подання заяви згідно з відомостями реєстрів помер;
  16. - документи суперечать вимогам Конституції та законів України.