24.12.2024
Суб’єкти
надання адміністративної
послуги:
Відділи ДРАЦС у м. Харкові Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (Перший, Другий, Третій, Четвертий)
Четвертий відділ державної реєстрації актів цивільного стану у місті Харкові Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції
Категорія заявників:
Громадяни України, які зареєстровані у м. Харкові
Громадяни України, які проживають на тимчасово окупованій території України або переселилися з неї
Центри
надання послуг, у яких
можливо отримати послугу:
-
Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
-
ЦНАП Новобаварського району (м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11)
-
ЦНАП Холодногірського району (м. Харків, вул. Благовіщенська, 34)
-
ЦНАП Шевченківського району (м. Харків, пр. Науки, 17а)
-
ЦНАП Київського району (м. Харків, вул. Чернишевська, 55)
-
ЦНАП Основ'янського району (м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, 11)
-
ЦНАП Індустріального району (м. Харків, пр. Архітектора Альошина, 11)
-
ЦНАП Немишлянського району (м. Харків, пр. Петра Григоренка, 17)
-
Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)
-
ЦНАП Салтівського району (м. Харків, вул. Юр'ївська, 13)
-
ЦНАП Слобідського району (м. Харків, вул. Георгія Тарасенка, 42)
Документи,
які
подаються:
-
заява та документи подаються Особисто;
-
заява встановленої форми, що формується та реєструється за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян;
-
засвідчена заявником копія паспорта громадянина України із пред’явленням адміністратору ЦНАП оригіналу;
-
заява батьків (одного з батьків або опікуна чи піклувальника у випадках, передбачених частиною другою статті 295 Цивільного кодексу України (для осіб віком 14-16 років);
-
свідоцтво про народження; свідоцтво про шлюб, у разі перебування у шлюбі; свідоцтво про розірвання шлюбу, у разі коли шлюб розірвано; свідоцтва про народження дітей, у разі наявності малолітніх або неповнолітніх дітей; свідоцтво про зміну імені суб’єкта звернення, його батька чи матері, якщо воно було раніше змінено (за винятком випадків, коли суб’єктом звернення свідоцтво втрачено, а відповідний актовий запис знаходяться у володінні відділу або державних органів, від яких відділ має право його витребувати);
-
фотокартка 3х4;
-
документ, що підтверджує сплату державного мита за державну реєстрацію зміни імені, або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати державного мита;
-
згода на обробку персональних даних.
Платність:
Платність надання адміністративної послуги:
Так
Суб’єктом звернення сплачується державне мито у розмірі 0,3 неоподатковуваного мінімуму доходів громадян (5,10 грн) та 3 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (51 грн) – при повторній зміни імені (не враховуючи зміни прізвища при державній реєстрації шлюбу).
Можлива сплата адмінзбору через POS-термінал банківською карткою
РОЗРАХУНКОВИЙ РАХУНОК ДЛЯ ВНЕСЕННЯ ПЛАТИ ЗА ПОСЛУГУ:
Від сплати державного мита звільняються:
- громадяни, віднесені до першої та другої категорій постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;
- громадяни, віднесені до третьої категорії постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, – які постійно проживають до відселення чи самостійного переселення або постійно працюють на території зон відчуження, безумовного (обов’язкового) і гарантованого добровільного відселення, за умови, що вони за станом на 1 січня 1993 року прожили або відпрацювали у зоні безумовного (обов’язкового) відселення не менше двох років, а у зоні гарантованого добровільного відселення не менше трьох років;
- громадяни, віднесені до четвертої категорії потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно працюють і проживають або постійно проживають на території зони посиленого радіоекологічного контролю, за умови, що за станом на 1 січня 1993 року вони прожили або відпрацювали в цій зоні не менше чотирьох років;
- інваліди Великої Вітчизняної війни та сім’ї воїнів (партизанів), які загинули чи пропали безвісті, і прирівняні до них у встановленому порядку особи;
- інваліди I та II групи.
Спосіб отримання
послуги:
У паперовій формі документи подаються заявниками особисто у відповідний територіальний підрозділ за зареєстрованим місцем проживання.
Строк надання
адміністративної
послуги:
Заява про зміну імені розглядається відділом державної реєстрації актів цивільного стану у тримісячний строк, який може бути продовжений не більше, ніж на три місяці
Результат надання
адміністративної
послуги:
Суб’єкт звернення отримує особисто або поштовим зв'язком висновок про надання дозволу на зміну імені або про письмову відмову в проведенні державної реєстрації зміни імені у центрі надання адміністративних послуг у разі подання до нього відповідної заяви або письмову відмову.
Після отримання дозволу на зміну імені суб'єкт звернення отримує свідоцтво про зміну імені безпосередньо у відділі державної реєстрації актів цивільного стану за зареєстрованим місцем проживання.
Додаткова iнформацiя:
Підстава для отримання адміністративної послуги:
Заява про зміну імені фізичної особи, яка досягла віку, встановленого законом.
Нормативні акти, які
регламентують
надання адміністративної послуги
Файли для завантаження
-
МОСКОВСЬКИЙ_ВДРАЦС
Завантажити
(5 MB)
-
ІНДУСТРІАЛЬНИЙ_ТА_НЕМИШЛЯНСЬКИЙ_ВДРАЦС
Завантажити
(2 MB)
-
НОВОБАВАРСЬКИЙ_ВДРАЦС
Завантажити
(371 KB)
-
ХОЛОДНОГІРСЬКИЙ_ВДРАЦС
Завантажити
(3 MB)
-
СЛОБІДСЬКИЙ_ТА_ОСНОВ'ЯНСЬКИЙ_ВДРАЦС
Завантажити
(895 KB)
-
ХАРКІВСЬКИЙ_ВДРАЦС
Завантажити
(376 KB)
-
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ ТА КИЇВСЬКИЙ_ ВДРАЦС
Завантажити
(3 MB)
Закони України:
-
Цивільний кодекс України
-
Сімейний кодекс України
-
Закон України "Про державну реєстрація актів цивільного стану"
-
Закон України "Про захист персональних даних від 01.06.2010 №2297-VI
Акти Кабінету Міністрів України:
-
Декрет Кабінету Міністрів України від 21 січня 1993 року № 7-93 «Про державне мито»
-
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р "Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг"
-
Порядок розгляду заяв про зміну імені (прізвища, власного імені, по батькові) фізичної особи, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року № 915
-
Розпорядження КМУ № 669-р від 26.06.2015 «Про реалізацію пілотного проекту у сфері державної реєстрації актів цивільного стану»
-
Постанова КМУ від 24.12.2019 № 1113 "Про запровадження експериментального проекту щодо спрощення процесу перевірки факту оплати адміністративних та інших послуг з використанням програмного продукту "check"»
-
Порядок ведення Державного реєстру аків цивільного стану громадян, затвердженого постановою КМУ від 22.08.2007 №1064
Акти центральних органів виконавчої влади:
-
Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18 жовтня 2000 року № 52/5
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0719-00
-
Порядок розгляду відділами державної реєстрації актів цивільного стану - учасниками пілотного проекту заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, поданих через мережу Інтернет, затверджений наказом Міністерства юстиції України 09 липня 2015 року №1187/5, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09 липня 2015 року за №813/27258
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0812-15
Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування:
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата:
Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
-
державна реєстрація суперечить вимогам законодавства України;
-
державна реєстрація повинна проводитися в іншому органі державної реєстрації актів цивільного стану;
-
з проханням про державну реєстрацію звернулася недієздатна особа або особа, яка не має необхідних для цього повноважень.