green arm

Регіональний центр послуг

email dozvil

Call-центр

(адміністративні послуги)

0-800-57-34-34

minimap
УВАГА! Під час воєнного стану прийом документів здійснюється за попереднім записом до електронної черги.

Державна реєстрація зміни імені

27.11.2024

Суб’єкти надання адміністративної послуги:

Відділи ДРАЦС у м. Харкові Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (Перший, Другий, Третій, Четвертий)

Четвертий відділ державної реєстрації актів цивільного стану у місті Харкові Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції

Категорія заявників:

Громадяни України, які зареєстровані у  м. Харкові

Громадяни України, які проживають на тимчасово окупованій території України або переселилися з неї

Центри надання послуг, у яких можливо отримати послугу:

  • Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
  • ЦНАП Новобаварського району (м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11)
  • ЦНАП Холодногірського району (м. Харків, вул. Благовіщенська, 34)
  • ЦНАП Шевченківського району (м. Харків, пр. Науки, 17а)
  • ЦНАП Київського району (м. Харків, вул. Чернишевська, 55)
  • ЦНАП Основ'янського району (м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, 11)
  • ЦНАП Індустріального району (м. Харків, пр. Архітектора Альошина, 11)
  • ЦНАП Немишлянського району (м. Харків, пр. Петра Григоренка, 17)
  • Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)
  • ЦНАП Салтівського району (м. Харків, вул. Юр'ївська, 13)
  • ЦНАП Слобідського району (м. Харків, вул. Георгія Тарасенка, 42)

Документи, які подаються:

  1. Заява та документи подаються Особисто
  2. Заява встановленої форми, що формується та реєструється за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян
  3. Засвідчена заявником копія паспорта громадянина України із пред’явленням адміністратору ЦНАП оригіналу
  4. Заява батьків (одного з батьків або опікуна чи піклувальника у випадках, передбачених частиною другою статті 295 Цивільного кодексу України (для осіб віком 14-16 років)
  5. Свідоцтво про народження; свідоцтво про шлюб, у разі перебування у шлюбі; свідоцтво про розірвання шлюбу, у разі коли шлюб розірвано; свідоцтва про народження дітей, у разі наявності малолітніх або неповнолітніх дітей; свідоцтво про зміну імені суб’єкта звернення, його батька чи матері, якщо воно було раніше змінено (за винятком випадків, коли суб’єктом звернення свідоцтво втрачено, а відповідний актовий запис знаходяться у володінні відділу або державних органів, від яких відділ має право його витребувати)
  6. Фотокартка 3х4
  7. Документ, що підтверджує сплату державного мита за державну реєстрацію зміни імені, або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати державного мита
  8. Згода на обробку персональних даних

Платність:

Платність надання адміністративної послуги: Так

Суб’єктом звернення сплачується державне мито у розмірі 0,3 неоподаткованого мінімуму доходів громадян (5,10 грн) та 3 неоподаткованих мінімумів доходів громадян  (51 грн) – при повторній зміни імені (не враховуючи зміни прізвища при державної реєстрації шлюбу) 

Можлива сплата адмінзбору через POS-термінал банківською карткою

РОЗРАХУНКОВИЙ РАХУНОК ДЛЯ ВНЕСЕННЯ ПЛАТИ ЗА ПОСЛУГУ:

 Від сплати державного мита звільняються:

  • громадяни, віднесені до першої та другої категорій постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;
  • громадяни, віднесені до третьої категорії постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, – які постійно проживають до відселення чи самостійного переселення або постійно працюють на території зон відчуження, безумовного (обов’язкового) і гарантованого добровільного відселення, за умови, що вони за станом на 1 січня 1993 року прожили або відпрацювали у зоні безумовного (обов’язкового) відселення не менше двох років, а у зоні гарантованого добровільного відселення не менше трьох років;
  • громадяни, віднесені до четвертої категорії потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно працюють і проживають або постійно проживають на території зони посиленого радіоекологічного контролю, за умови, що за станом на 1 січня 1993 року вони прожили або відпрацювали в цій зоні не менше чотирьох років;
  • інваліди Великої Вітчизняної війни та сім’ї воїнів (партизанів), які загинули чи пропали безвісті, і прирівняні до них у встановленому порядку особи;
  • інваліди I та II групи

Спосіб отримання послуги:

У паперовій формі документи подаються заявниками особисто у відповідний територіальний підрозділ за зареєстрованим місцем проживання

Строк надання адміністративної послуги:

Заява про зміну імені розглядається відділом державної реєстрації актів цивільного стану у тримісячний строк, який може бути продовжений не більше, ніж на три місяці

Результат надання адміністративної послуги:

Суб’єкт звернення отримує особисто або поштовим звя'зком висновок про надання дозволу на зміну імені або про письмову відмову у в проведенні державної реєстрації зміни імені у центрі надання адміністративних послуг у разі подання до нього відповідної заяви або письмову відмову 

Після отримання дозволу на зміну імені суб'єкт звернення отримує свідоцтво про зміну імені безпосередньо у відділі державної реєстрації актів цивільного стану за зареєстрованим місцем проживання

Додаткова iнформацiя:

Підстава для отримання адміністративної послуги: 

Заява про зміну імені фізичної особи, яка досягла віку, встановленого законом

Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги

Файли для завантаження

  1. МОСКОВСЬКИЙ_ВДРАЦС   Завантажити  (5 MB)
  2. ІНДУСТРІАЛЬНИЙ_ТА_НЕМИШЛЯНСЬКИЙ_ВДРАЦС   Завантажити  (2 MB)
  3. НОВОБАВАРСЬКИЙ_ВДРАЦС   Завантажити  (371 KB)
  4. ХОЛОДНОГІРСЬКИЙ_ВДРАЦС   Завантажити  (3 MB)
  5. СЛОБІДСЬКИЙ_ТА_ОСНОВ'ЯНСЬКИЙ_ВДРАЦС   Завантажити  (895 KB)
  6. ХАРКІВСЬКИЙ_ВДРАЦС   Завантажити  (376 KB)
  7. ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ ТА КИЇВСЬКИЙ_ ВДРАЦС   Завантажити  (3 MB)

Закони України:

  1. Цивільний кодекс України
  2. Сімейний кодекс України
  3. Закон України "Про державну реєстрація актів цивільного стану"
  4. Закон України "Про захист персональних даних від 01.06.2010 №2297-VI

Акти Кабінету Міністрів України:

  1. Декрет Кабінету Міністрів України від 21 січня 1993 року № 7-93 «Про державне мито»
  2. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р "Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг"
  3. Порядок розгляду заяв про зміну імені (прізвища, власного імені, по батькові) фізичної особи, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року № 915
  4. Розпорядження КМУ № 669-р від 26.06.2015 «Про реалізацію пілотного проекту у сфері державної реєстрації актів цивільного стану»
  5. Постанова КМУ від 24.12.2019 № 1113 "Про запровадження експериментального проекту щодо спрощення процесу перевірки факту оплати адміністративних та інших послуг з використанням програмного продукту "check"»
  6. Порядок ведення Державного реєстру аків цивільного стану громадян, затвердженого постановою КМУ від 22.08.2007 №1064

Акти центральних органів виконавчої влади:

  1. Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18 жовтня 2000 року № 52/5   https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0719-00
  2. Порядок розгляду відділами державної реєстрації актів цивільного стану - учасниками пілотного проекту заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, поданих через мережу Інтернет, затверджений наказом Міністерства юстиції України 09 липня 2015 року №1187/5, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09 липня 2015 року за №813/27258   https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0812-15

Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування:

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата:

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  1. Державна реєстрація суперечить вимогам законодавства України
  2. Державна реєстрація повинна проводитися в іншому органі державної реєстрації актів цивільного стану
  3. З проханням про державну реєстрацію звернулася недієздатна особа або особа, яка не має необхідних для цього повноважень