green arm

Регіональний центр послуг

email dozvil

Call-центр

(адміністративні послуги)

0-800-304-304

Call-центр

(соціальні та пенсійні послуги)

+38057-725-03-33

+38063-725-03-33

+38098-725-03-33

+38099-725-03-33

minimap
Увага! На період карантину прийом відвідувачів в ЦНАП та його територіальних підрозділах здійснюється виключно за попереднім записом. Детальніше тут

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) юридичної особи (крім громадського формування)

29.09.2021

Суб’єкти надання адміністративної послуги:

Управління державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Департаменту реєстрації Харківської міської ради

Категорія заявників:

Юридичні особи, місцезнаходження яких є:

- Харків та Харківська область;

територія АР Крим, Севастополь

- територія проведення Антитерористичної операції 


Центри надання послуг, у яких можливо отримати послугу:

  • Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
  • Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)
  • ЦНАП у сфері нерухомості (м. Харків, площа Павлівська,4)

Документи, які подаються:

  1. Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення учасників юридичної особи або відповідного органу юридичної особи, а у випадках, передбачених законом, – рішення відповідного державного органу про зміни
  2. Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує повноваження представника (крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) - у разі подання документів представником. Документом, що підтверджує повноваження діяти від імені іншої особи, є нотаріально посвідчена довіреність
  3. Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу
  4. Документ, що підтверджує повноваження законного представника особи, або нотаріально посвідченна довіреність

Спосіб отримання послуги:

У паперовій формі документи подаються заявником особисто у ЦНАП.

Поштовим відправленням на поштову адресу Департаменту реєстрації Харківської міської ради - 61003, м. Харків, майдан Павлівський, 4

В електронній формі документи подаються через портал електронних сервісів

Строк надання адміністративної послуги:

Державна реєстрація проводиться протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів

Зупинення розгляду документів здійснюється проводиться протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів.

Строк зупинення розгляду документів - 15 календарних днів з дати їх зупинення 

Результат надання адміністративної послуги:

Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – у разі внесення змін до  відомостей, що відображаються у виписці;

    Повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови 

Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги

Закони України:

  1. Закон України від 15.05.2003 № 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань"

Акти Кабінету Міністрів України:

  1. Наказ Міністерства юстиції України від 09.02.2016 № 359/5 «Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи»
  2. Наказ Міністерства юстиції України від 23.03.2016 № 784/5 «Про затвердження Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи»

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  1. ПЕРЕЛІК ПІДСТАВ ДЛЯ ЗУПИНЕННЯ РОЗГЛЯДУ ДОКУМЕНТІВ, ПОДАНИХ ДЛЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ:
  2. Подання документів не в повному обсязі;
  3. Невідповідність документів вимогам, установленим статтею 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»
  4. Невідповідність реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) відомостям, наданим відповідно до статті 13 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»
  5. Подання документів з порушенням встановленого законодавством строку для їх подання
  6. ПЕРЕЛІК ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДМОВИ У ДЕРЖАВНІЙ РЕЄСТРАЦІЇ:
  7. Документи подано особою, яка не має на це повноважень
  8. У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань містяться відомості про судове рішення щодо заборони у проведенні реєстраційної дії
  9. Не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку
  10. Документи суперечать вимогам Конституції та законів України;
  11. Невідповідність відомостей, зазначених у документах, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
  12. Документи подані до неналежного суб'єкта державної реєстрації

Файли для завантаження

  1. Інформаційна_картка.PDF   Завантажити  (2 MB)