Суб’єкти
надання адміністративної
послуги:
Відділи ДРАЦС у м. Харкові Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (Перший, Другий, Третій, Четвертий)
Категорія заявників:
Батьки повинні мати зареєстроване місце проживання та бути громадянами України
Батьки перебувають у шлюбі і мають спільне прізвище — заяву можуть подати двоє або один з батьків;
Батьки перебувають у шлюбі, але мають різні прізвища — заяву можуть подати двоє або один з батьків за наявності нотаріальної довіреності та згоди відсутнього з них щодо присвоєння дитині прізвища;
Батьки не перебувають у шлюбі — заяву можуть подати двоє або один з батьків за наявності нотаріальної довіреності та спільної заяви матері та батька щодо визнання батьківства;
Одинокі мами
Дитина народилася у закладі охорони здоров'я
Центри
надання послуг, у яких
можливо отримати послугу:
-
Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
-
ЦНАП Новобаварського району (м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11)
-
ЦНАП Холодногірського району (м. Харків, вул. Благовіщенська, 34)
-
ЦНАП Шевченківського району (м. Харків, пр. Науки, 17а)
-
ЦНАП Київського району (м. Харків, вул. Чернишевська, 55)
-
ЦНАП Основ'янського району (м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, 11)
-
ЦНАП Індустріального району (м. Харків, пр. Архітектора Альошина, 11)
-
ЦНАП Немишлянського району (м. Харків, пр. Петра Григоренка, 17)
-
Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)
-
ЦНАП Салтівського району (м. Харків, вул. Юр'ївська, 13)
-
ЦНАП Слобідського району (м. Харків, вул. Георгія Тарасенка, 42)
Документи,
які
подаються:
-
ДОКУМЕНТИ ПОДАЮТЬСЯ НЕ ПІЗНІШЕ ОДНОГО МІСЯЦІ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ ДИТИНИ
-
•
-
Документи можливо подати до будь-якого терпідрозділу ЦНАП м. Харкова незалежно від зареєстрованого місця реєстрації (в м. Харкові) батьків (одного з батьків) або місця народження дитини (в м. Харкові)
-
•
-
• Заява (формується адміністратором за допомогою програмних засобів порталу "Дія")
-
• Оригінали паспортів батьків або цифрові паспорти у застосунку "Дія";
-
• Номер сформованого електронного медичного висновку про народження;
-
• Медичне свідоцтво про народження (форма N 103/о)
-
•
-
Для заповнення заяви також знадобиться інформація:
-
• Документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків суб'єкта звернення (за наявності) (достатньо мати сканкопію або фото у телефоні);
-
• Свідоцтво про шлюб (достатньо мати сканкопію або фото у телефоні);
-
• УНЗР одного з батьків – для замовлення послуги з присвоєння УНЗР дитини (цій номер вказаний в паспорті громадянина у формі картки або в паспорті громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм (достатньо мати сканкопію або фото у телефоні);
-
• Номер поточного рахунка із спеціальним режимом використання “єПідтримка” (для призначення допомоги при народженні дитини та призначення допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях)
-
• Номер поточного рахунка із спеціальним режимом використання, відкритий в АТ КБ “ПриватБанк” (для отримання послуги щодо надання грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка”) (за бажанням)
-
•
-
Якщо заяву єМалятко подає один з батьків дитини, потрібно додатково подати:
-
• Нотаріальну згоду другого з батьків щодо реєстрації місця проживання новонародженої дитини разом з одним із них — якщо матір та батько дитини зареєстровані за різними адресами;
-
• Нотаріальну згоду другого з батьків про присвоєння дитині прізвища — якщо батьки мають різні прізвища;
-
• Заяву матері та батька дитини про визнання батьківства — якщо батьки дитини не перебувають у шлюбі
Платність:
Платність надання адміністративної послуги:
Так
У разі реєстрації місця проживання дитини сплачується адміністративний збір - 1,5 розміру мінімальної заробітної плати - 45,42 грн.
Існує 2 варіанти оплати:
✔️банківською карткою
✔️мобільними грошима (доступно для абонентів передплаченого зв’язку Kyivstar та Life)
Спосіб отримання
послуги:
Особисто
В електронній формі документи подаються через портал Дія
Результат надання
адміністративної
послуги:
Видача свідоцтва про народження дитини
Внесення інформації до Державного реєстру фізичних осіб - платників податків
Внесення інформації до Єдиного демографічного реєстру з присвоєнням УНЗР
Унікальний номер запису у реєстрі та реєстраційний номер облікової картки платника податків записуються одразу до свідоцтва про народження
Внесення відомостей про дитину до Реєстру пацієнтів, що ведеться в центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я
Додаткова iнформацiя:
Доступні 9 послуг:
✔Державна реєстрація народження дитини;
✔Призначення допомоги при народженні дитини;
✔Виплата грошової компенсації за пакунок малюка;
✔Реєстрація народженої дитини у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;
✔ Визначення походження народженої дитини, батьки якої не перебувають у шлюбі між собою;
✔Визначення належності дитини до громадянства України;
✔Присвоєння дитині унікального номера запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (УНЗР);
✔Призначення допомоги багатодітним сім’ям;
✔Внесення відомостей про дитину до Реєстру пацієнтів, що ведеться в центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я.
Нормативні акти, які
регламентують
надання адміністративної послуги
Файли для завантаження
Закони України:
-
Цивільний кодекс України
-
Сімейний кодекс України
-
Закон України "Про державну реєстрацію актів цивільного стану"
-
Закон України "Про громадянство України"
-
Закон України "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні"
-
Закон України "Про адміністративні послуги"
-
Закон України "Про державну допомогу сім'ям з дітьми"
-
Закон України "Про охорону дитинства"
-
Податковий кодекс України
-
Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань соціального захисту багатодітних сімей""
Акти Кабінету Міністрів України:
-
Декрет Кабінету Міністрів України від 21 січня 1993 року № 7-93 «Про державне мито»
-
Порядок надання комплексної послуги "єМалятко", затвердженого постановою КМУ від 10.07.2019 № 691
-
Порядок ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2007 № 1064
-
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р "Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг"
-
Постанова Кабінету Міністрів України від 07.02.2022 № 265 «Деякі питання декларування та реєстрації місця проживання (перебування) та ведення реєстрів територіальних громад»
-
Постанова КМУ від 27.12.2001 № 1751 "Про затвердження Порядку призначення і виплати державної допомоги сім'ям з дітьми"
-
Постанова КМУ від 13.03.2019 № 250 "Деякі питання надання соціальної підтримки багатодітним сім'ям"
-
Постанова КМУ від 02.03.2010 №209 "Деякі питання виготовлення і видачі посвідчень батьків багатодітної сім'ї та дитини з багатодітної сім'ї"
-
Постанова КМУ від 18.10.2017 № 784 "Про затвердження Порядку ведення Єдиного державного демографічного реєстру та надання з нього інформації, взаємодії між уповноваженими суб'єктами, а також здійснення ідентифікації та верифікації"
Акти центральних органів виконавчої влади:
-
Постанова КМУ від 11.08.2023 № 853 "Деякі питання надання комплексної електронної публічної полсуги "єМалятко"
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/853-2023-%D0%BF#Text
-
Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18 жовтня 2000 року № 52/5
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0719-00
-
Наказ Міністерства соціальної політики України від 09.01.2023р. №3 " Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги та компенсацій"
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0145-23#n7
-
Інструкція щодо порядку оформлення і ведення особових справ отримувачів усіх видів соціальної допомоги, затверджена Наказом Міністерства праці та соціальної подітики України № 345 від 19.09.2006
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1098-06
-
Наказ Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822 "Про затвердження Положення про реєстраціюфізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків"
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1306-17
-
Наказ Міністерства у справах сім'ї, молоді та спорту від 29.06.2010 № 1947 "Про затвердження Інструкції про порядок видачі посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім'ї"
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0531-10
-
Додаток "Формування унікального номера запису в Єдиному державному демографічному реєстрі", затверджений Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 26.11.2014 № 1279
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1586-14
-
Наказ Міністерства охорони здоров’я України 18 вересня 2020 року № 2136 «Порядок формування та видачі медичних висновків про народження в Реєстрі медичних висновків електронної системи охорони здоров'я»
https://moz.gov.ua/uploads/5/26438-dn_2136_18_09_2020_dod_2.pdf
Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування:
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата:
Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
-
Державна реєстрація суперечить вимогам законодавства України
-
З проханням про державну реєстрацію звернулася недієздатна особа або особа, яка не має необхідних для цього повноважень
-
У разі надання заявником помилкових або недостовірних відомостей