green arm

Регіональний центр послуг

email dozvil

Call-центр

(адміністративні послуги)

0-800-57-34-34

minimap
УВАГА! Під час воєнного стану прийом документів здійснюється за попереднім записом до електронної черги.

Комплексна послуга "єМалятко"

13.03.2024

Суб’єкти надання адміністративної послуги:

Відділи ДРАЦС у м. Харкові Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (Перший, Другий, Третій, Четвертий)

Категорія заявників:

  Батьки повинні мати зареєстроване місце проживання та бути громадянами України

  Батьки перебувають у шлюбі і мають спільне прізвище — заяву можуть подати двоє або один з батьків;

  Батьки перебувають у шлюбі, але мають різні прізвища — заяву можуть подати двоє або один з батьків за наявності нотаріальної довіреності та згоди відсутнього з них щодо присвоєння дитині прізвища;

  Батьки не перебувають у шлюбі — заяву можуть подати двоє або один з батьків за наявності нотаріальної довіреності та спільної заяви матері та батька щодо визнання батьківства;

  Одинокі мами

  Дитина народилася у закладі охорони здоров'я

Центри надання послуг, у яких можливо отримати послугу:

  • Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
  • ЦНАП Новобаварського району (м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11)
  • ЦНАП Холодногірського району (м. Харків, вул. Благовіщенська, 34)
  • ЦНАП Шевченківського району (м. Харків, пр. Науки, 17а)
  • ЦНАП Київського району (м. Харків, вул. Чернишевська, 55)
  • ЦНАП Основ'янського району (м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, 11)
  • ЦНАП Індустріального району (м. Харків, пр. Архітектора Альошина, 11)
  • ЦНАП Немишлянського району (м. Харків, пр. Петра Григоренка, 17)
  • Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)
  • ЦНАП Салтівського району (м. Харків, вул. Юр'ївська, 13)
  • ЦНАП Слобідського району (м. Харків, вул. Георгія Тарасенка, 42)

Документи, які подаються:

  1. ДОКУМЕНТИ ПОДАЮТЬСЯ НЕ ПІЗНІШЕ ОДНОГО МІСЯЦІ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ ДИТИНИ
  2. Документи можливо подати до будь-якого терпідрозділу ЦНАП м. Харкова незалежно від зареєстрованого місця реєстрації (в м. Харкові) батьків (одного з батьків) або місця народження дитини (в м. Харкові)
  3. • Заява (формується адміністратором за допомогою програмних засобів порталу "Дія")
  4. • Оригінали паспортів батьків або цифрові паспорти у застосунку "Дія";
  5. • Номер сформованого електронного медичного висновку про народження;
  6. • Медичне свідоцтво про народження (форма N 103/о)
  7. Для заповнення заяви також знадобиться інформація:
  8. • Документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків суб'єкта звернення (за наявності) (достатньо мати сканкопію або фото у телефоні);
  9. • Свідоцтво про шлюб (достатньо мати сканкопію або фото у телефоні);
  10. • УНЗР одного з батьків – для замовлення послуги з присвоєння УНЗР дитини (цій номер вказаний в паспорті громадянина у формі картки або в паспорті громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм (достатньо мати сканкопію або фото у телефоні);
  11. • Номер поточного рахунка із спеціальним режимом використання “єПідтримка” (для призначення допомоги при народженні дитини та призначення допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях)
  12. • Номер поточного рахунка із спеціальним режимом використання “єПідтримка”, відкритий в АТ КБ “ПриватБанк” (для отримання послуги щодо надання грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка”) (за бажанням)
  13. Якщо заяву єМалятко подає один з батьків дитини, потрібно додатково подати:
  14. • Нотаріальну згоду другого з батьків щодо реєстрації місця проживання новонародженої дитини разом з одним із них — якщо матір та батько дитини зареєстровані за різними адресами;
  15. • Нотаріальну згоду другого з батьків про присвоєння дитині прізвища — якщо батьки мають різні прізвища;
  16. • Заяву матері та батька дитини про визнання батьківства — якщо батьки дитини не перебувають у шлюбі

Платність:

Платність надання адміністративної послуги: Так

У разі реєстрації місця проживання дитини сплачується адміністративний збір - 1,5 розміру мінімальної заробітної плати - 45,42 грн.

 Існує 2 варіанти оплати: 

✔️банківською карткою 

✔️мобільними грошима (доступно для абонентів передплаченого зв’язку Kyivstar та Life)

Спосіб отримання послуги:

Особисто

В електронній формі документи подаються через портал Дія  

Результат надання адміністративної послуги:

Видача свідоцтва про народження дитини

Внесення інформації до Державного реєстру фізичних осіб - платників податків

Внесення інформації до Єдиного демографічного реєстру з присвоєнням УНЗР

Унікальний номер запису у реєстрі та реєстраційний номер облікової картки платника податків записуються одразу до свідоцтва про народження 

Внесення відомостей про дитину до Реєстру пацієнтів, що ведеться в центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я

Додаткова iнформацiя:

 Доступні 9 послуг:

Державна реєстрація народження дитини;

Призначення допомоги при народженні дитини;

Виплата грошової компенсації за пакунок малюка;

Реєстрація народженої дитини у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;

 Визначення походження народженої дитини, батьки якої не перебувають у шлюбі між собою;

Визначення належності дитини до громадянства України;

Присвоєння дитині унікального номера запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (УНЗР);

Призначення допомоги багатодітним сім’ям;

✔Внесення відомостей про дитину до Реєстру пацієнтів, що ведеться в центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я.

Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги

Файли для завантаження

Закони України:

  1. Цивільний кодекс України
  2. Сімейний кодекс України
  3. Закон України "Про державну реєстрацію актів цивільного стану"
  4. Закон України "Про громадянство України"
  5. Закон України "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні"
  6. Закон України "Про адміністративні послуги"
  7. Закон України "Про державну допомогу сім'ям з дітьми"
  8. Закон України "Про охорону дитинства"
  9. Податковий кодекс України
  10. Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань соціального захисту багатодітних сімей""

Акти Кабінету Міністрів України:

  1. Декрет Кабінету Міністрів України від 21 січня 1993 року № 7-93 «Про державне мито»
  2. Порядок надання комплексної послуги "єМалятко", затвердженого постановою КМУ від 10.07.2019 № 691
  3. Порядок ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2007 № 1064
  4. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р "Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг"
  5. Постанова КМУ від 02.03.2016 № 207 «Про затвердження правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру»
  6. Постанова КМУ від 27.12.2001 № 1751 "Про затвердження Порядку призначення і виплати державної допомоги сім'ям з дітьми"
  7. Постанова КМУ від 13.03.2019 № 250 "Деякі питання надання соціальної підтримки багатодітним сім'ям"
  8. Постанова КМУ від 02.03.2010 №209 "Деякі питання виготовлення і видачі посвідчень батьків багатодітної сім'ї та дитини з багатодітної сім'ї"
  9. Постанова КМУ від 18.10.2017 № 784 "Про затвердження Порядку ведення Єдиного державного демографічного реєстру та надання з нього інформації, взаємодії між уповноваженими суб'єктами, а також здійснення ідентифікації та верифікації"

Акти центральних органів виконавчої влади:

  1. Постанова КМУ від 11.08.2023 № 853 "Деякі питання надання комплексної електронної публічної полсуги "єМалятко"   https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/853-2023-%D0%BF#Text
  2. Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18 жовтня 2000 року № 52/5   https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0719-00
  3. Наказ Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 "Про затвердження форми заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг"   https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0475-15
  4. Інструкція щодо порядку оформлення і ведення особових справ отримувачів усіх видів соціальної допомоги, затверджена Наказом Міністерства праці та соціальної подітики України № 345 від 19.09.2006   https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1098-06
  5. Наказ Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822 "Про затвердження Положення про реєстраціюфізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків"   https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1306-17
  6. Наказ Міністерства у справах сім'ї, молоді та спорту від 29.06.2010 № 1947 "Про затвердження Інструкції про порядок видачі посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім'ї"   https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0531-10
  7. Додаток "Формування унікального номера запису в Єдиному державному демографічному реєстрі", затверджений Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 26.11.2014 № 1279   https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1586-14
  8. Наказ Міністерства охорони здоров’я України 18 вересня 2020 року № 2136 «Порядок формування та видачі медичних висновків про народження в Реєстрі медичних висновків електронної системи охорони здоров'я»   https://moz.gov.ua/uploads/5/26438-dn_2136_18_09_2020_dod_2.pdf

Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування:

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата:

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  1. Державна реєстрація суперечить вимогам законодавства України
  2. З проханням про державну реєстрацію звернулася недієздатна особа або особа, яка не має необхідних для цього повноважень
  3. У разі надання заявником помилкових або недостовірних відомостей