green arm

Регіональний центр послуг

email dozvil

Call-центр

(адміністративні послуги)

0-800-57-34-34

minimap
УВАГА! Під час воєнного стану прийом документів здійснюється за попереднім записом до електронної черги.

Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

29.11.2024

Суб’єкти надання адміністративної послуги:

Управління державної реєстрації речових прав на нерухоме майно Департаменту реєстрації Харківської міської ради

Категорія заявників:

 Фізичні та юридичні особи за майном яке розташоване в межах України

Центри надання послуг, у яких можливо отримати послугу:

  • Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
  • ЦНАП Новобаварського району (м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11)
  • ЦНАП Холодногірського району (м. Харків, вул. Благовіщенська, 34)
  • ЦНАП Шевченківського району (м. Харків, пр. Науки, 17а)
  • ЦНАП Київського району (м. Харків, вул. Чернишевська, 55)
  • ЦНАП Основ'янського району (м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, 11)
  • ЦНАП Індустріального району (м. Харків, пр. Архітектора Альошина, 11)
  • ЦНАП Немишлянського району (м. Харків, пр. Петра Григоренка, 17)
  • Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)
  • ЦНАП у сфері нерухомості (м. Харків, площа Павлівська,4)
  • ЦНАП Слобідського району (м. Харків, вул. Георгія Тарасенка, 42)

Документи, які подаються:

  1. Заява про надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у формі інформаційної довідки (формується та роздруковується адміністратором Центру надання адміністративних послуг).
  2. Документ, що посвідчує особу заявника (уповноваженної особи у разі подання нею документів): паспорт громадянина України, посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, національний, дипломатичний чи службовий паспорт іноземця або документ, що його замінює. У разі вилучення у громадянина України паспорта громадянина України у зв’язку з отриманням дозволу для виїзду за кордон на постійне проживання документом, що посвідчує особу громадянина України, є паспорт громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне проживання за кордоном. Документом, що посвідчує особу, яка не досягла 16-річного віку, є свідоцтво про народження (пред'являється).
  3. Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків, крім випадків, коли особа через свої релігійні або інші переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку та має відмітку в паспорті громадянина України.
  4. Документ, що підтверджує повноваження особи, що діє від імені заявника (пред'являється).
  5. Документ, що підтверджує внесення плати за надання інформації з Державного реєстру прав, крім випадків, передбачених законом. За відсутності такого документа заява не приймається.

Платність:

Платність надання адміністративної послуги: Так

За отримання інформації з державного реєстру прав  справляється адміністративний збір у розмірі:

0,025 розміру прожиткового мінімуму для працездатних громадян - отримання інформації в паперовій формі- 80 грн.;

Отримувач: ГУК Харків обл/МТГ Харкiв/22012700

Код отримувача:  37874947

Банк отримувача:  Казначейство України (ЕАП)

Код банку отримувача:  899998  

Код класифікації:  22012700

р/р :UA108999980333299300041020649   

Призначення платежу: Плата за надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, за одержання інформації з інших державних реєстрів, держателем яких є центральний орган виконавчої влади з формування та забезп.

Можлива сплата адмінзбору через POS-термінал

У разі обрання особою варіанта отримання інформації з державного реєстру прав про зареєстровані речові права в цілому щодо суб'єкта речового права, обтяження адміністративний збір справляється в установленому розмірі за кожні 25 сторінок інформації.

Можлива сплата адмінзбору через POS-термінал банківською карткою

Спосіб отримання послуги:

Особисто суб'єктом звернення або уповноваженою ним особою за наявності документа, що посвідчує особу. Уповноважена особа повинна мати також оригінал документа, який підтверджує її повноваження.

В електронній формі - через Кабінет електронних сервісів Мін'юсту.

Строк надання адміністративної послуги:

Надання інформації з Державного реєстру прав у паперовій формі здійснюється у строк, що не перевищує одного робочого дня з дня реєстрації відповідної заяви в Державном реєстрі прав

Результат надання адміністративної послуги:

Надання інформації з державного реєстру прав на нерухоме майно в електронній або у паперовій формі

Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги

Файли для завантаження

  1. Інформаційна_картка   Завантажити  (6 MB)

Закони України:

  1. Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»
  2. Закон України "Про адміністративні послуги"

Акти Кабінету Міністрів України:

  1. Постанова КМУ від 06.03.2022 № 209 №Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану"
  2. Постанова Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 р. № 1127 "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень"

Акти центральних органів виконавчої влади:

Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування:

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата:

  1. ст. 34 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»   http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1952-15/page3

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  1. Заява не підлягає реєстрації у базі даних заяв виключно у разі відсутності документа про внесення плати за надання інформації з Державного реєстру прав, крім випадків, передбачених законом.