green arm

Регіональний центр послуг

email dozvil

Call-центр

(адміністративні послуги)

0-800-57-34-34

minimap
УВАГА! Під час воєнного стану прийом документів здійснюється за попереднім записом до електронної черги.

Отримання інформації про себе з Реєстру територіальної громади міста Харкова

28.10.2024

Суб’єкти надання адміністративної послуги:

Управління реєстрації місця проживання Департаменту реєстрації Харківської міської ради

Категорія заявників:

 Мешканці,  які зареєстровані в м. Харкові

Центри надання послуг, у яких можливо отримати послугу:

  • Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
  • ЦНАП Новобаварського району (м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11)
  • ЦНАП Холодногірського району (м. Харків, вул. Благовіщенська, 34)
  • ЦНАП Шевченківського району (м. Харків, пр. Науки, 17а)
  • ЦНАП Київського району (м. Харків, вул. Чернишевська, 55)
  • ЦНАП Основ'янського району (м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, 11)
  • ЦНАП Індустріального району (м. Харків, пр. Архітектора Альошина, 11)
  • ЦНАП Немишлянського району (м. Харків, пр. Петра Григоренка, 17)
  • Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)
  • ЦНАП Салтівського району (м. Харків, вул. Юр'ївська, 13)
  • ЦНАП Слобідського району (м. Харків, вул. Георгія Тарасенка, 42)

Документи, які подаються:

  1. Письмове звернення за встановленою органом реєстрації формою (формується засобами реєстру);
  2. Одночасно адміністратору пред’являється документ, що посвідчує її особу (для осіб, які відповідно до вимог законодавства повинні його отримати).
  3. У разі подання заяви представником/законним представником щодо особи, інтереси якої він представляє подається:
  4. - письмове звернення за формою, встановленою органом реєстрації (формується засобами реєстру;
  5. Одночасно адміністратору пред’являється:
  6. - документ, що посвідчує особу представника/законного представника (документи, передбачені пунктами 1, 2 частини 1 статті 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», а для іноземців, які не мають документа, що посвідчує особу, виданого в Україні, - паспорт громадянина відповідної країни (у тому числі для виїзду за кордон) за наявності засвідченого в установленому порядку перекладу українською мовою)
  7. - довіреність (посвідчена в установленому законодавством порядку), відповідно до якої особою, відомості про яку містяться в Реєстрі, надані повноваження представнику отримувати її (особи) персональні дані/інформацію про неї (крім випадків, коли законними представниками є батьки (усиновлювачі) особи, що підтверджується відповідним документом).

Спосіб отримання послуги:

Особисто,  законний або уповноважений представник у разі наявності належним чином оформленої довіреності та документа, що посвідчує особу:

- до ЦНАП м. Харкова 

- через Портал електронних  сервісів  міста Харкова 

За запитами органів державної влади, органів місцевого самоврядування (їх виконавчих органів), осіб, уповноважених на виконання функцій держави/органів місцевого самоврядування, адвокатів, приватних нотаріусів та приватних виконавців -до Департаменту реєстрації Харківської міської ради (майдан  Павлівський,4)

Строк надання адміністративної послуги:

  1 день

Результат надання адміністративної послуги:

Довідка про реєстрацію місця проживання/перебування особи, сформована уповноваженим органом з видачі довідок з Реєстру територіальної громади міста Харкова, за формою згідно з додатком 5-8 до наказу від 06.02.2020 №05-02-07/10/20;

Відмова у наданні інформації з Реєстру територіальної громади міста Харкова щодо реєстрації місця проживання/перебування особи, сформована уповноваженим органом з видачі довідок з Реєстру теиторіальної громади міста Харкова, за формою згідно з додатком 16 до наказу від 06.02.2020 №05-02-07/10/20;

Інформаційна довідка з Реєстру територіальної громади міста Харкова щодо реєстрації місця проживання/перебування особи, сформована уповноваженим органом з видачі довідок з Реєстру теиторіальної громади міста Харкова, у разі якщо за вказаними параметрами запиту у Реєстрі територіальної громади міста Харкова відомості відсутні, за формою згідно з додатком 15 до наказу від 06.02.2020 №05-02-07/10/20.

Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги

Файли для завантаження

  1. Інформаційна_картка   Завантажити  (2 MB)

Закони України:

  1. Закон України "Про захист персональних даних"
  2. Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні"
  3. Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг"
  4. Закон України "Про адміністративні послуги"

Акти Кабінету Міністрів України:

  1. Постанова КМУ від 07.02.2022 № 265 "Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад"

Акти центральних органів виконавчої влади:

Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування:

  1. Положення про Реєстр територіальної громади міста Харкова, затверджене рішенням виконавчого комітету Харківської міської ради від 05.04.2017 № 230 (зі змінами);
  2. Наказ директора Департаменту реєстрації Харківської міської ради від 06.02.2020 № 05-02-07/10/20 "Про затвердження форм письмових звернень і запитів на отримання інформаціїз Реєстру територіальної громади міста Харкова та результатів їх розгляду"

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата:

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  1. Письмове звернення подано не за встановленою формою
  2. Зявник не подав необхідних документів або інформації
  3. Подані документи є недійсними або у них міститься недостовірна інформація
  4. Звернулась особа, яка не досягла 14-річного віку
  5. Документи подано не в установленому Положенням про Реєстр територіальної громади міста Харкова, затвердженим рішенням виконавчого комітету Харківської міської ради від 05.04.2017 №230 (зі змінами), порядку.