green arm

Регіональний центр послуг

email dozvil

Call-центр

(адміністративні послуги)

0-800-57-34-34

minimap
УВАГА! Під час воєнного стану прийом документів здійснюється за попереднім записом до електронної черги.

Отримання інформаційної довідки з Реєстру територіальної громади міста Харкова

28.10.2024

Суб’єкти надання адміністративної послуги:

Управління реєстрації місця проживання Департаменту реєстрації Харківської міської ради

Категорія заявників:

Фізичні особи: власник (один із співвласників)/наймач або особа, місце проживання якої зареєстровано за адресою відповідного житла (її законний представник або представник за довіреністю), про осіб, зареєстрованих за відповідною адресою.

Центри надання послуг, у яких можливо отримати послугу:

  • Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
  • ЦНАП Новобаварського району (м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11)
  • ЦНАП Холодногірського району (м. Харків, вул. Благовіщенська, 34)
  • ЦНАП Шевченківського району (м. Харків, пр. Науки, 17а)
  • ЦНАП Київського району (м. Харків, вул. Чернишевська, 55)
  • ЦНАП Основ'янського району (м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, 11)
  • ЦНАП Індустріального району (м. Харків, пр. Архітектора Альошина, 11)
  • ЦНАП Немишлянського району (м. Харків, пр. Петра Григоренка, 17)
  • Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)
  • ЦНАП Салтівського району (м. Харків, вул. Юр'ївська, 13)
  • ЦНАП Слобідського району (м. Харків, вул. Георгія Тарасенка, 42)

Документи, які подаються:

  1. Письмове звернення за формою встановленою органом реєстрації(формується засобами реєстру);
  2. Одночасно адміністратору пред’являється:
  3. - документ, що посвідчує особу заявника (документи, передбачені пунктами 1, 2 частини 1 статті 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», а для іноземців, які не мають документа, що посвідчує особу, виданого в Україні, - паспорт громадянина відповідної країни (у тому числі для виїзду за кордон) за наявності засвідченого в установленому порядку перекладу українською мовою)
  4. - документ, що підтверджує право власності заявника на відповідне житло (для власника (співвласників) житла);
  5. - документ, що підтверджує статус наймача житла: ордер, договір найму (піднайму, оренди), рішення уповноваженого органу про визнання особи наймачем;
  6. - документ, до якого вносяться відомості про місце проживання особи (для особи, місце проживання якої зареєстровано за адресою відповідного житла);
  7. - довіреність, посвідчена в установленому законодавством порядку (у разі надання документів представником);
  8. - документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника.

Спосіб отримання послуги:

Особисто,  законний або уповноважений представник у разі наявності належним чином оформленої довіреності та документа, що посвідчує особу:

- до ЦНАП м. Харкова 

- через Портал електронних  сервісів  міста Харкова 

За запитами органів державної влади, органів місцевого самоврядування (їх виконавчих органів), осіб, уповноважених на виконання функцій держави/органів місцевого самоврядування, адвокатів, приватних нотаріусів та приватних виконавців - Департамент реєстрації Харківської міської ради (майдан  Павлівський,4)

Строк надання адміністративної послуги:

1 день

Результат надання адміністративної послуги:

Інформаційна довідка з Реєстру територіальної громади міста Харкова про осіб, місця проживання/перебування яких зареєстровано за запитуваною адресою, сформована за формою згідно з додатком 19 до наказу  від 06.02.2020 № 05-02-07/10/20;

Інформаційна довідка з Реєстру територіальної громади міста Харкова,  у разі якщо за вказаними параметрами запиту у Реєстрі територіальної громади міста Харкова відомості про осіб, місце проживання/перебування яких зареєстровано за запитуваною адресою, відсутні, сформована за формою згідно з додатком 21 до наказу  від 06.02.2020 № 05-02-07/10/20;

Відмова у наданні інформації з Реєстру територіальної громади міста Харкова про осіб, місце проживання/перебування яких зареєстровано за адресою, сформована за формою згідно з додатком 23 до наказу від 06.02.2020 № 05-02-07/10/20.

Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги

Файли для завантаження

  1. Інформаційна_картка   Завантажити  (2 MB)

Закони України:

  1. Закон України "Про захист персональних даних"
  2. Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні"
  3. Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг"
  4. Закон України "Про адміністративні послуги"

Акти Кабінету Міністрів України:

  1. Постанова КМУ від 07.02.2022 № 265 "Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад"

Акти центральних органів виконавчої влади:

Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування:

  1. Рішення виконкому Харківської міської ради від 05.04.2017 № 230 "Про Реєстр територіальної громади міста Харкова (зі змінами)"
  2. Наказ директора Департаменту реєстрації Харківської міської ради від 06.02.2020 № 05-02-07/10/20 "Про затвердження форм письмових звернень і запитів на отримання інформаціїз Реєстру територіальної громади міста Харкова та результатів їх розгляду"

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата:

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  1. Письмове звернення подано не за встановленою формою
  2. Заявник не подав необхідних документів або інформації
  3. Подані документи є недійсними або у них міститься недостовірна інформація
  4. Звернулась особа, яка не досягла 14-річного віку
  5. Документи подано не в установленому Положенням про Реєстр територіальної громади міста Харкова, затвердженим рішенням виконавчого комітету Харківської міської ради від 05.04.2017 №230 (зі змінами), порядку