green arm

Регіональний центр послуг

email dozvil

Call-центр

(адміністративні послуги)

0-800-57-34-34

minimap
УВАГА! Під час воєнного стану прийом документів здійснюється за попереднім записом до електронної черги.

Подання повідомлення пов’язаного зі зміною переліку внутрішньо переміщених осіб, розміщених у житловому приміщенні

25.10.2024

Суб’єкти надання адміністративної послуги:

Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради

Категорія заявників:

Громадяни України від 18 років, які є власниками житла, що розмістили внутрішньо переміщених осіб в м. Харкові

Центри надання послуг, у яких можливо отримати послугу:

  • Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
  • ЦНАП Новобаварського району (м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11)
  • ЦНАП Холодногірського району (м. Харків, вул. Благовіщенська, 34)
  • ЦНАП Шевченківського району (м. Харків, пр. Науки, 17а)
  • ЦНАП Київського району (м. Харків, вул. Чернишевська, 55)
  • ЦНАП Основ'янського району (м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, 11)
  • ЦНАП Індустріального району (м. Харків, пр. Архітектора Альошина, 11)
  • ЦНАП Немишлянського району (м. Харків, пр. Петра Григоренка, 17)
  • Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)
  • ЦНАП у сфері нерухомості (м. Харків, площа Павлівська,4)
  • ЦНАП Салтівського району (м. Харків, вул. Юр'ївська, 13)
  • ЦНАП Слобідського району (м. Харків, вул. Георгія Тарасенка, 42)

Документи, які подаються:

  1. Повідомлення про зміну переліку внутрішньо переміщених осіб   Завантажити  (14 KB)
  2. Паспорт громадянина України, який розмістив внутрішньо переміщених осіб (пред’являється)
  3. Реєстраційний номер облікової картки платника податків заявника
  4. Документ, що підтверджують право власності, користування, найму на житло заявника (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, заповіт, технічний паспорт, ордер, рішення про визнання наймачем тощо)
  5. Копії документів, що посвідчують громадянство України внутрішньо переміщеної особи (паспорт, свідоцтво про народження тощо)
  6. Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків внутрішньо переміщеної особи
  7. Копії довідок внутрішньо переміщених осіб про взяття на облік в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб
  8. Копії квитанцій про нарахування за житлово-комунальні послуги та про їх сплату протягом останнього місяця, що передує даті подання повідомлення
  9. Документ, що підтверджує повноваження представника (пред’являється)

Спосіб отримання послуги:

Особисто один із власників   житла

або

уповноважений представник заявника у разі наявності належним чином оформленої довіреності на отримання документів та документа, що посвідчує особу

або

електронною поштою:Tpodjkg@gmail.com

Строк надання адміністративної послуги:

5 робочих днів

Результат надання адміністративної послуги:

Внесення інформації до інформаційно-аналітичної системи щодо житлових приміщень, доступних для безоплатного розміщення внутрішньо переміщених осіб та про внутрішньо переміщених осіб або відмова

Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги

Файли для завантаження

  1. Інформаційна_картка   Завантажити  (5 MB)

Закони України:

  1. Конституція України

Акти Кабінету Міністрів України:

  1. Постанова КМУ від 19.03.2022 № 333 " Про затвердження Порядку компенсації витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб, які перемістилися у період воєнного стану"

Акти центральних органів виконавчої влади:

Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування:

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата:

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  1. Неповний пакет документів
  2. Недостовірність наданої інформації заявником
  3. Невідповідність житла технічним вимогам
  4. Наявність заборгованості за житлово-комунальні послуги