green arm

Регіональний центр послуг

email dozvil

Call-центр

(адміністративні послуги)

0-800-57-34-34

minimap
УВАГА! Під час воєнного стану прийом документів здійснюється за попереднім записом до електронної черги.

Повторна видача свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану

24.12.2024

Суб’єкти надання адміністративної послуги:

Відділи ДРАЦС у м. Харкові Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (Перший, Другий, Третій, Четвертий)

Четвертий відділ державної реєстрації актів цивільного стану у місті Харкові Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції

Категорія заявників:

Громадяни України, іноземці, особи без громадянства

Центри надання послуг, у яких можливо отримати послугу:

  • Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
  • ЦНАП Новобаварського району (м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11)
  • ЦНАП Холодногірського району (м. Харків, вул. Благовіщенська, 34)
  • ЦНАП Шевченківського району (м. Харків, пр. Науки, 17а)
  • ЦНАП Київського району (м. Харків, вул. Чернишевська, 55)
  • ЦНАП Основ'янського району (м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, 11)
  • ЦНАП Індустріального району (м. Харків, пр. Архітектора Альошина, 11)
  • ЦНАП Немишлянського району (м. Харків, пр. Петра Григоренка, 17)
  • Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)
  • ЦНАП Салтівського району (м. Харків, вул. Юр'ївська, 13)
  • ЦНАП Слобідського району (м. Харків, вул. Георгія Тарасенка, 42)

Документи, які подаються:

  1. заява (формується та реєструється за допомогою програмних засобів ведення Реєстру);
  2. паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства);
  3. документ, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України;
  4. документи, що підтверджують право суб’єкта звернення на отримання адміністративної послуги та, в окремих випадках, родинних відносин між суб’єктом звернення та особою, щодо якої складено актовий запис цивільного стану;
  5. документ, що підтверджує повноваження заявника у разі представництва інтересів особи, яка має право на отримання свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану повторно;
  6. документ, що підтверджує сплату державного мита або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати державного мита;
  7. документи, видані компетентними органами іноземних держав на посвідчення актів цивільного стану, здійснених поза межами України за законами відповідних держав щодо громадян України, іноземців і осіб без громадянства, належним чином легалізовані, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України;
  8. переклад документів на українську мову, вірність яких засвідчується в установленому порядку, якщо документи складені іноземною мовою.

Платність:

Платність надання адміністративної послуги: Так

Суб’єкт звернення сплачує державне мито у розмірі 0,03 неоподатковуваного мінімуму доходів громадян 0,51 грн. 

Можлива сплата адмінзбору через POS-термінал банківською карткою

 РОЗРАХУНКОВИЙ РАХУНОК ДЛЯ ВНЕСЕННЯ ПЛАТИ ЗА ПОСЛУГУ:

            Від сплати державного мита звільняються:

  • громадяни, віднесені до першої та другої категорій постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;
  • громадяни, віднесені до третьої категорії постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, – які постійно проживають до відселення чи самостійного переселення або постійно працюють на території зон відчуження, безумовного (обов’язкового) і гарантованого добровільного відселення, за умови, що вони за станом на 1 січня 1993 року прожили або відпрацювали у зоні безумовного (обов’язкового) відселення не менше двох років, а у зоні гарантованого добровільного відселення не менше трьох років;
  • громадяни, віднесені до четвертої категорії потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно працюють і проживають або постійно проживають на території зони посиленого радіоекологічного контролю, за умови, що за станом на 1 січня 1993 року вони прожили або відпрацювали в цій зоні не менше чотирьох років;
  • інваліди Великої Вітчизняної війни та сім’ї воїнів (партизанів), які загинули чи пропали безвісті, і прирівняні до них у встановленому порядку особи;
  • інваліди I та II групи.
  • В умовах воєнного стану в межах адміністративно-територіальної одиниці, що входить до затвердженого Міністерством юстиції переліку адміністративно-територіальних одиниць, в яких припиняється доступ користувачів до єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, а також у разі звернення внутрішньо переміщеної особи за видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану повторно державне мито не справляється.

 

Спосіб отримання послуги:

Строк надання адміністративної послуги:

Наступного робочого дня з дня видачі свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану чи відмови в його видачі

Результат надання адміністративної послуги:

Свідоцтво про державну реєстрацію актів цивільного стану повторно або письмова відмова в його отриманні.

У разі неотримання свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану повторно або  письмової відмови  протягом одного місяця з дня її надходження вона повертається до відділу державної реєстрації актів цивільного стану.

Додаткова iнформацiя:

Підстава для отримання адміністративної послуги:

Заява щодо повторної видачі свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також документи, що підтверджують право суб’єкта звернення на отримання адміністративної послуги з повторної видачі свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану та, в окремих випадках, родинних відносин між суб’єктом звернення та особою, щодо якої складено актовий запис цивільного стану.

Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги

Файли для завантаження

  1. Інформаційна_картка   Завантажити  (360 KB)

Закони України:

  1. Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»
  2. Закон України «Про адміністративні послуги»

Акти Кабінету Міністрів України:

  1. Декрет КМУ "Про державне мито"
  2. Розпорядження КМУ від 16.05.2014 № 523-р "Деякі питання надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг"
  3. Розпорядження КМУ від 26.06.2015р. №669-р "Про реалізацію пілотного проекту у сфері державної реєстрації актів цивільного стану"

Акти центральних органів виконавчої влади:

  1. Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 8.10. 2000 № 52/5   https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0719-00#Text
  2. Інструкція з ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, завтреджена наказом міністерством юстиції України від 24.07.2008 № 1269/5   https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0691-08#n1829

Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування:

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата:

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  1. відсутність у суб’єкта звернення права на отримання адміністративної послуги з видачі свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану повторно;
  2. відсутність документа, що підтверджує сплату державного мита, або документа, що підтверджує право на звільнення від сплати державного мита.