green arm

Регіональний центр послуг

email dozvil

Call-центр

(адміністративні послуги)

0-800-57-34-34

minimap
УВАГА! Під час воєнного стану прийом документів здійснюється за попереднім записом до електронної черги.

Реєстрація місця проживання малолітньої дитини (до 14 років)

14.05.2024

Суб’єкти надання адміністративної послуги:

Управління реєстрації місця проживання Департаменту реєстрації Харківської міської ради

Категорія заявників:

Громадяни України, іноземці, особи без громадянства, які реєструють своє місце проживання в м. Харкові 

Центри надання послуг, у яких можливо отримати послугу:

  • Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
  • ЦНАП Новобаварського району (м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11)
  • ЦНАП Холодногірського району (м. Харків, вул. Благовіщенська, 34)
  • ЦНАП Шевченківського району (м. Харків, пр. Науки, 17а)
  • ЦНАП Київського району (м. Харків, вул. Чернишевська, 55)
  • ЦНАП Основ'янського району (м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, 11)
  • ЦНАП Індустріального району (м. Харків, пр. Архітектора Альошина, 11)
  • ЦНАП Немишлянського району (м. Харків, пр. Петра Григоренка, 17)
  • Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)
  • ЦНАП Салтівського району (м. Харків, вул. Юр'ївська, 13)
  • ЦНАП Слобідського району (м. Харків, вул. Георгія Тарасенка, 42)

Документи, які подаються:

  1. Для реєстрації місця проживання дитини віком до 14 років один з її законних представників подає:
  2. Заява (формується адміністратором засобами Реєстру)
  3. Cвідоцтво про народження, крім іноземців та осіб без громадянства, a6o документ про реєстрацію народження, виданий компетентним органом іноземної держави i легалізований у встановленому порядку, якщо інше не передбачено міжнародним договором України, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України
  4. Довідку про реєстрацію особи громадянином України (у разі здійснення вперше реєстрації місця проживання дитини віком до 14 років, у свідоцтві про народження якої зазначено, що батьки a6o один із батьків є іноземцем чи особою без громадянства)
  5. Згоду іншого з батьків a6o законних представників (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду a6o рішенням органу опіки та піклування). Згода батьків або інших законних представників може бути надана у присутності особи, яка приймає заяву про реєстрацію місця проживання, або засвідчена нотаріально в установленому законодавством порядку.
  6. Документ, що посвідчує особу законного представника
  7. Відомості або документ, що підтверджує сплату адміністративного збору
  8. У разі здійснення реєстрації місця проживання дитини віком від 10 до 14 років не за адресою задекларованого/зареєстрованого місця проживання її батьків або інших законних представників чи одного з них, з яким проживає дитина додатково подаються:   подаються:
  9. У разі перебування житла в іпотеці, довірчій власності як способу забезпечення виконання зобов'язань для реєстрації місця проживання додатково подається письмова згода відповідного іпотекодержателя або довірчого власника
  10. У разі влаштування дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, до закладу для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дитячого будинку сімейного типу, прийомної сім'ї місце проживання такої дитини реєструються за адресою закладу, дитячого будинку сімейного типу, житла проживання прийомної сім'ї
  11. Подання заяви про реєстрацію місця проживання або зміну місця проживання дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, покладається на органи опіки та піклування за місцем проживання такої дитини
  12. У разі коли реєстрація місця проживання здійснюється одночасно із зняттям з попереднього місця проживання (перебування), окрема заява про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання не подається
  13. Видані компетентними органами іноземної держави документи, що подаються для реєстрації місця проживання, зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання засвідчуються в установленому законодавством порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України. Такі документи подаються з перекладом на українську мову, засвідченим нотаріально.

Платність:

Платність надання адміністративної послуги: Так

1,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року  - 45,42 грн.

·     2,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року -  75,70 грн.

·         Реквізити рахунку:

·         Отримувач  ГУК Харків обл/МТГ Харкiв/22012500

·         Код отримувача37874947

·         Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП)

·         МФО: 899998

·         Номер рахункуUA888999980334139879000020649

·         Код класифікації доходів бюджету: 22012500

·         Найменування плати: Плата за надання інших адміністративних послуг- за реєстрацію місця проживання

У разі  реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну адміністративну послугу

Адміністративний збір не справляється за реєстрацію місця проживання/зміну місця проживання дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, у закладі для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дитячому будинку сімейного типу, прийомній сім'ї.

 Адмінзбір  сплачується через POS-термінал на прийомі у адміністратора

Спосіб отримання послуги:

Особисто один з батьків або інший  законний  представник дитини

Строк надання адміністративної послуги:

1 день

Результат надання адміністративної послуги:

Рішення про реєстрацію місця проживання дитини віком до 14 років

a6o

Рішення про відмову у реєстрації місця проживання

Додаткова iнформацiя:

Батьки або інші законні представники зобов'язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження.

 

Іноземець, особа без громадянства зобов'язані задекларувати a6o зареєструвати своє місце проживання та місце проживання дітей віком до 14 років (у тому числі новонароджених дітей), батьками або іншими законними представниками яких вони є, протягом 30 календарних днів з дня отримання посвідки на постійне проживання, посвідки на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист, a6o після зняття із задекларованого a6o зареєстрованого місця проживання.

 

Задекларованим a6o зареєстрованим місцем проживання (перебування) дитини віком до 10 років є задеклароване або зареєстроване місце проживання (перебування) її батьків або інших законних представників чи одного з них, з яким проживає дитина, за згодою іншого з батьків або законних представників.

 

Задекларованим або зареєстрованим місцем проживання (перебування) дитини віком від 10 до 14 років є задеклароване або зареєстроване місце проживання (перебування) її батьків або інших законних представників чи одного з них, з ким проживає дитина, за згодою іншого з батьків або законних представників, якщо інше місце проживання не встановлено за згодою між дитиною та батьками (усиновлювачами, опікуном) або організацією, яка виконує стосовно дитини функції опікуна.

 

Видані компетентними органами іноземної держави документи, що подаються для реєстрації місця проживання засвідчуються в установленому законодавством порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України. Такі документи подаються з перекладом на українську мову, засвідченим нотаріально.

 

На період тимчасової окупації Російською Федерацією території України, а також на період віднесення у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, територіальних громад до територій, на яких ведуться (велися) бойові дії, зареєстрованим a6o задекларованим місцем проживання дитини вважати зареєстроване або задеклароване  місце проживання  її батьків  або інших законних представників чи одного з них, з яким проживає дитина.

Відомості про зареєстроване місце проживання дитини на тимчасово окупованій Російською Федерацією території України, а також на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, визначених у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, за заявою батьків a6o інших законних представників чи одного з них вносяться до реєстру територіальної громади відповідним органом реєстрації під час декларування або реєстрації місця проживання дитини чи за бажанням батьків або інших законних представників чи одного з них, якщо інформація про таку дитину міститься в реєстрі цієї територіальної громади

Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги

Файли для завантаження

  1. Інформаційна_картка   Завантажити  (20 MB)

Закони України:

  1. Закон України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні»
  2. Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір проживання в Україні»
  3. Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»
  4. Закон України «Про адміністративні послуги»
  5. Закон України «Про адміністративну процедуру»
  6. Закон України «Про порядок виїзду з України і в’їзду в Україну громадян України»
  7. Закон України «Про військовий обов’язок і військову службу»
  8. Закон України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»
  9. Закон України «Про захист персональних даних»
  10. Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг»
  11. Закон України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства»
  12. Закон України «Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах»
  13. Закон України «Про особливості надання публічний (електронних публічних) послуг»

Акти Кабінету Міністрів України:

  1. Постанова Кабінету Міністрів України від 07.02.2022 № 265 «Деякі питання декларування та реєстрації місця проживання (перебування) та ведення реєстрів територіальних громад»
  2. Постанова Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1487 «Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів»
  3. Постанова Кабінету Міністрів України від 04.08.2023 № 820 «Про затвердження Порядку внесення відомостей про адресу задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування), що знаходиться на тимчасово окупованій Російською Федерацією території України, а також на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, та внесення змін до порядків, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2022р. № 265»
  4. Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1137 «Питання Єдиного державного веб порталу електронних послуг та Реєстру адміністративних послуг»
  5. Постанова Кабінету Міністрів України від 24.12.2019 № 1113 «Про запровадження експериментального проекту щодо спрощення проекту перевірки факту оплати адміністративних та інших послуг з використанням програмного продукту ʹcheckʹ»
  6. Постанова Кабінету Міністрів України від 28.12.2020 № 1364 «Про реалізацію експериментального проекту щодо реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання в електронній формі»
  7. Постанова Кабінету Міністрів України від 18.08.2021 № 911 «Про затвердження Порядку формування та перевірки е-паспорта і е-паспорта для виїзду за кордон, їх електронних копій».

Акти центральних органів виконавчої влади:

  1. Наказ МВС від 16.08.2016 № 816 «Про затвердження Порядку провадження за заявами про оформлення документів для виїзду громадян України за кордон на постійне проживання»   https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1241-16#Text
  2. Наказ МЗС від 22.12.2017 № 573 «Про затвердження Порядку провадження в закордонних дипломатичних установах України за заявами про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном громадян України, які виїхали за кордон тимчасово»   https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0077-18#Text

Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування:

  1. Рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 05.04.2017 № 230 «Про Реєстр територіальної громади міста Харкова» (зі змінами)   http://kharkiv.rocks/reestr/687104
  2. Наказ директора Департаменту реєстрації Харківської міської ради від 22.07.2022 № 05-02-06/13/1/22 «Про затвердження форм письмових звернень на отримання адміністративних послуг та результатів їх розгляду»
  3. Наказ директора Департаменту реєстрації Харківської міської ради від 06.02.2020 № 05-02-07/10/20 «Про затвердження форм письмових звернень і запитів на отримання інформації з Реєстру територіальної громади міста Харкова та результатів їх розгляду».

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата:

  1. Закони України «Про адміністративні послуги»   https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/5203-17#Text
  2. Закон України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні»   https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1871-20#Text
  3. Постанова Кабінету Міністрів України від 07 лютого 2022 року № 265 «Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад»   https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/265-2022-%D0%BF#Text

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  1. У Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно містяться відомості про обтяження щодо житла, яке особа реєструє як місце проживання (перебування), що стосуються заборони реєстрації місця проживання (перебування) у такому житлі, a6o перебування житла в іпотеці, довірчій власності як способу забезпечення виконання зобов’язань (у разі відсутності письмової згоди відповідного іпотекодержателя a6o довірчого власника на реєстрацію місця проживання)
  2. Відомості Державного реєстру речових прав на нерухоме майно не відповідають відомостям, зазначеним у поданих особою документах a6o даних
  3. Особа не подала або подала не в повному обсязі необхідні документи a6o відомості
  4. У поданих особою документах a6o відомостях містяться недостовірні відомості або подані документи є недійсними (крім випадку, передбаченого пунктом 53 Порядку), або строк дії паспортного документа іноземця чи особи без громадянства, які на законних підставах проживають на території України, закінчився
  5. Звернулася дитина віком до 14 років або особа, не уповноважена на подання документів
  6. Житлу, в якому особа реєструє місце проживання (перебування), не присвоєна адреса у встановленому порядку
  7. За адресою житла, в якому особа реєструє своє місце проживання (перебування), наявний об’єкт нерухомого майна, який не належить до житла
  8. Відомості реєстру територіальної громади щодо задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) батьків a6o інших законних представників дитини віком до 14 років не відповідають відомостям, зазначеним у заяві, поданій стосовно дитини