Видача довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб, які мешкають у приватному домоволодінні
Суб’єкти надання адміністративної послуги:
Адміністрації районів Харківської міської ради
Категорія заявників:
Громадяни, місце проживання яких зареєстровано в житловому приміщенні/будинку, що перебуває у приватній власності в Холодногірському, Індустріальному, Новобаварському, Київському, Основ'янському, Немишлянському, Слобідському, Шевченківському або Салтівському районах
Центри надання послуг, у яких можливо отримати послугу:
Документи, які подаються:
Платність:
Платність надання адміністративної послуги: Так
Безоплатно
Спосіб отримання послуги:
Особисто або уповноваженим представником за наявності документів, які засвідчують повноваження діяти від імені заявника та документів, що посвідчують особу - у разі проживання в житловому приміщенні/будинку, що перебуває у приватній власності в м. Харкові
Строк надання адміністративної послуги:
15 календарних днів
Результат надання адміністративної послуги:
Довідка про склад сім’ї або зареєстрованих осіб у житловому приміщенні/будинку, що перебуває у приватній власності за формою, встановленою Рішенням виконавчого комітету Харківської міської ради від 27.05.2015 № 306
Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги
Файли для завантаження
Закони України:
Акти Кабінету Міністрів України:
Акти центральних органів виконавчої влади:
Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування:
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата:
Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги