green arm

Регіональний центр послуг

email dozvil

Call-центр

(адміністративні послуги)

0-800-57-34-34

minimap
УВАГА! Під час воєнного стану прийом документів здійснюється за попереднім записом до електронної черги.

Видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків

20.02.2023

Суб’єкти надання адміністративної послуги:

Головне управління Державної податкової служби у Харківській області

Категорія заявників:

 Мешканці Московського района міста Харкова

Центри надання послуг, у яких можливо отримати послугу:

  • Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)

Документи, які подаються:

  1. Облікова картка фізичної особи - платника податків (форма № 1ДР)   Завантажити  (91 KB)
  2. або
  3. Заява про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (форма № 5ДР)   Завантажити  (89 KB)
  4. Документ, що посвідчує особу, а саме: для громадян України – паспорт громадянина України; для громадян України, які постійно проживають за кордоном та виїжджають за кордон на постійне місце проживання, – паспорт громадянина України для виїзду за кордон з відміткою щодо виїзду на постійне місце проживання до іншої країни; тимчасове посвідчення громадянина України; для іноземців та осіб без громадянства: паспортний документ іноземця – документ, виданий уповноваженим органом іноземної держави або статутною організацією ООН, що підтверджує громадянство іноземця, посвідчує особу іноземця або особу без громадянства; посвідка на постійне проживання – документ, що посвідчує особу іноземця або особу без громадянства та підтверджує право на постійне проживання в Україні; посвідка на тимчасове проживання – документ, що посвідчує особу іноземця або особу без громадянства та підтверджує законні підстави для тимчасового проживання в Україні; посвідчення біженця – паспортний документ, що посвідчує особу його власника та підтверджує факт визнання його біженцем в Україні; посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, - паспортний документ, що посвідчує особу його власника та підтверджує факт визнання його особою, яка потребує додаткового захисту.
  5. Іноземці та особи без громадянства для реєстрації додають до Облікової картки документ, що посвідчує особу, та засвідчений в установленому законодавством порядку його переклад українською мовою (після пред’явлення повертається) і копію такого перекладу (крім осіб, які мають посвідки на постійне проживання або посвідки на тимчасове проживання в Україні). Платники податків, зареєстровані у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, можуть отримати картку платника податків за своїм зверненням, зверненням законного представника або уповноваженої особи, поданого у довільній формі (письмово, усно). Документи повинні бути викладені українською мовою та не містити виправлень.
  6. Документи повинні бути викладені українською мовою та не містити виправлень. Облікова картка або Заява заповнюються машинописом або від руки друкованими літерами

Платність:

Платність надання адміністративної послуги: Так

 Безкоштовно

Спосіб отримання послуги:

Документи подаються безпосередньо інспектору ГУ ДФС України у Харківської області

Особисто суб'єктом звернення (його уповноваженою особою) або надсилається рекомендованим листом

Якщо документи надсилаються рекомендованим листом, підпис фізичної особи на Обліковій картці чи Заяві повинен бути засвідчений у нотаріальному порядку.

У разі подання документів через законного представника чи уповноважену особу пред’являється документ, що посвідчує особу такого представника, та документ, що посвідчує особу довірителя, або його ксерокопії (з чітким зображенням), а також довіреності, засвідченої у нотаріальному порядку (після пред’явлення повертається) та її копії. 

Облікові картки фізичних осіб віком до шістнадцяти років або неповнолітніх осіб, які ще не отримали паспорта, подаються одним із батьків (усиновителем, опікуном, піклувальником) за наявності свідоцтва про народження дитини та документа, що посвідчує особу одного із батьків (усиновителя, опікуна, піклувальника). Якщо свідоцтво про народження дитини видане не українською мовою, необхідно подати засвідчений в установленому законодавством порядку переклад такого свідоцтва українською мовою (після пред’явлення повертається) та його копію

Строк надання адміністративної послуги:

П'ять робочих днів

Результат надання адміністративної послуги:

Картка платника податків

Внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків 

Додаткова iнформацiя:

Для отримання довідки щодо адміністративної послуги можна звернутися за телефоном 0 800 501 007 (з 8 год. 00 хв. до 20 год. 00 хв., крім суботи та неділі, безкоштовно зі стаціонарних телефонів) або направити запитання на адресу електронної пошти: idd@sfs.gov.ua

Ознайомитися з інформацією щодо надання адміністративної послуги можна на веб-порталі за адресою: www.sfs.gov.ua

Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги

Файли для завантаження

  1. Інформаційна_картка   Завантажити  (857 KB)

Закони України:

  1. Податковий кодекс України

Акти Кабінету Міністрів України:

Акти центральних органів виконавчої влади:

  1. Наказ Міндоходів від 29.09.2017 № 822 "Про затвердження Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків"   https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1306-17

Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування:

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата:

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  1. Виявлення недостовірних даних або помилок у поданій Обліковій картці/Заяві