green arm

Регіональний центр послуг

email dozvil

Call-центр

(адміністративні послуги)

0-800-57-34-34

minimap
УВАГА! Під час воєнного стану прийом документів здійснюється за попереднім записом до електронної черги.

Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків

20.02.2023

Суб’єкти надання адміністративної послуги:

Головне управління Державної податкової служби у Харківській області

Категорія заявників:

  Мешканці м. Харкова та Харківської області

Центри надання послуг, у яких можливо отримати послугу:

  • Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)

Документи, які подаються:

  1. Заява за формою   Завантажити  (37 KB)
  2. Документ, що посвідчує особу
  3. Уповноважена особа подає:
  4. - довіреність, засвідчену в нотаріальному порядку, на отримання відомостей про доходи ( після пред'явлення повертається) та її копію;
  5. - документ, що посвідчує особу такого представника;
  6. - ксерокопію ( з чітким зображенням) документа, що посвідчує особу довірителя

Спосіб отримання послуги:

Документи подаються безпосередньо інспектору ГУ ДФС України у Харківської області за місцем проживання фізичної особи, або за місцем отримання доходів, або за місцем місцезнаходженням іншого об'єкта оподаткування

Особисто суб'єктом звернення або його уповноваженою особою

Фізичні особи, які не мають постійного місця проживання в Україні або тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, отримання доходів, місцезнаходження іншого об’єкта оподаткування, можуть звернутися за отриманням відомостей з Державного реєстру до будь-якого контролюючого органу

Строк надання адміністративної послуги:

 5 робочих днів

Результат надання адміністративної послуги:

Відомості з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми виплачених доході та утриманих податків

Додаткова iнформацiя:

Для отримання довідки щодо адміністративної послуги можна звернутися за телефоном 0 800 501 007 (з 8 год. 00 хв. до 20 год. 00 хв., крім суботи та неділі, безкоштовно зі стаціонарних телефонів) або направити запитання на адресу електронної пошти: idd@sfs.gov.ua

Ознайомитися з інформацією щодо надання адміністративної послуги можна на веб-порталі за адресою:www.sfs.gov.ua

Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги

Файли для завантаження

  1. Інформаційна_картка   Завантажити  (486 KB)

Закони України:

Акти Кабінету Міністрів України:

Акти центральних органів виконавчої влади:

  1. Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків,затверджене наказом Міндоходів від 10.12.2013 № 779   http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z2211-13

Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування:

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата:

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  1. Відсутність у запитувача законних підстав на отримання запитуваної інформації
  2. В заяві не вказані обов’язкові реквізити, вона не підписана, не містить дати
  3. Подані документи не відповідають зазначеним вимогам чи не підтверджують права заявника щодо представництва фізичної особи для отримання відомостей про неї з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків