green arm

Регіональний центр послуг

email dozvil

Call-центр

(адміністративні послуги)

0-800-57-34-34

minimap
УВАГА! Під час воєнного стану прийом документів здійснюється за попереднім записом до електронної черги.

Видача витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян

31.10.2023

Суб’єкти надання адміністративної послуги:

Відділи ДРАЦС у м. Харкові Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (Перший, Другий, Третій, Четвертий)

Четвертий відділ державної реєстрації актів цивільного стану у місті Харкові Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції

Категорія заявників:

Громадяни України по досягненні 16-річного віку,  іноземці, особи без громадянства, державні органи, органи місцевого самоврядування    

Центри надання послуг, у яких можливо отримати послугу:

  • Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
  • ЦНАП Новобаварського району (м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11)
  • ЦНАП Холодногірського району (м. Харків, вул. Благовіщенська, 34)
  • ЦНАП Шевченківського району (м. Харків, пр. Науки, 17а)
  • ЦНАП Київського району (м. Харків, вул. Чернишевська, 55)
  • ЦНАП Основ'янського району (м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, 11)
  • ЦНАП Індустріального району (м. Харків, пр. Архітектора Альошина, 11)
  • ЦНАП Немишлянського району (м. Харків, пр. Петра Григоренка, 17)
  • Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)
  • ЦНАП Салтівського району (м. Харків, вул. Юр'ївська, 13)
  • ЦНАП Слобідського району (м. Харків, вул. Георгія Тарасенка, 42)

Документи, які подаються:

  1. Заява (запит)( формується та реєструється за допомогою програмних засобів ведення Реєстру)
  2. Паспорт громадянина України, паспортний документ іноземця, особи без громадянства
  3. Документ, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України
  4. Документи, що підтверджують родинні чи сімейні стосунки між суб’єктом звернення та особою, щодо якої складено актовий запис цивільного стану (у відповідних випадках )
  5. Документ, що підтверджує повноваження у разі представництва інтересів особи, яка має право на отримання витягу з Реєстру
  6. Документ про внесення плати за видачу витягу з Реєстру або підтвердження права на безоплатне отримання витягу з Реєстру
  7. Документи, видані компетентними органами іноземних держав на посвідчення актів цивільного стану, здійснених поза межами України за законами відповідних держав щодо громадян України, іноземців і осіб без громадянства, подаються належним чином легалізовані, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України
  8. Переклад документів на українську мову, вірність яких засвідчується в установленому порядку, якщо документи складено іноземною мовою

Платність:

Платність надання адміністративної послуги: Так

Плата за видачу витягу з Реєстру становить 73 гривні

Можлива сплата адмінзбору через POS-термінал банківською карткою

РОЗРАХУНКОВИЙ РАХУНОК ДЛЯ ВНЕСЕННЯ ПЛАТИ ЗА ПОСЛУГУ

 На безоплатне отримання витягу з Реєстру мають право:

  1. суди (судді), органи досудового розслідування, нотаріуси та інші органи державної влади (посадові особи), якщо запит зроблено у зв’язку із здійсненням ними повноважень, визначених актами законодавства;
  2. реєстратори, дипломатичні представництва та консульські установи України у зв’язку з виконанням ними функцій, визначених актами законодавства;
  3. адміністрації закладів охорони здоров’я, навчальних або інших дитячих закладів щодо державної реєстрації народження дітей, які перебувають у зазначених закладах;
  4. особи, що проживають за кордоном, стосовно яких державна реєстрація актів цивільного стану проведена відповідними органами державної реєстрації, у разі надходження письмових запитів і надіслання витягу до компетентних органів іноземних держав для вручення його заявникові;
  5. особи, що звернулися за видачею витягу з Реєстру про те, що державна реєстрація народження проведена відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України;
  6. особи, що звернулися за видачею витягу з Реєстру для отримання допомоги на поховання;
  7. кредитори спадкодавця, власники або користувачі земельних ділянок, суміжних із земельною ділянкою сільськогосподарського призначення спадкодавця, у зв’язку з поданням заяви про визнання спадщини відумерлою.

В умовах воєнного стану в межах адміністративно-територіальної одиниці, що входить до затвердженого Міністерством юстиції переліку адміністративно-територіальних одиниць, в яких припиняється доступ користувачів до єдиних та державних реєстрів, держателем  яких є Міністерство юстиції, а також у разі звернення внутрішньо переміщеної особи за видачу витягу з Реєстру відповідна плата не справляється.

Спосіб отримання послуги:

Особисто суб'єктом звернення або його представником

В електронному вигляді через Портал "Дія"

Видача витягу з Реєстру  Державного реєстру актів цивільного стану громадян здійснюється незалежно від місця її проживання та місця державної реєстрації акту цивільного стану заявника

Має право на отримання витягу з Реєстру стосовно відомостей про себе та про своїх родичів:

 

Строк надання адміністративної послуги:

Не пізніше наступного робочого дня з дня видачі витягу з Реєстру або відмови в його видачі

Результат надання адміністративної послуги:

Витяг з Реєстру або письмова відмова у видачі витягу з Реєстру

У разі неотримання  витягу з Реєстру або письмової відмови у видачі витягу з Реєстру протягом одного місяця з дня його надходження вони повертаються до відділу державної реєстрації актів цивільного стану

Додаткова iнформацiя:

Підстава для отримання адміністративної послуги:

1. Заява (запит) про надання витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян (далі – Реєстр), у якій зазначається одна з таких відомостей про фізичну особу, щодо якої видається витяг з Реєстру:

- прізвище, власне ім’я, по батькові, дата та місце народження особи;

- серія і номер свідоцтва про державну реєстрацію відповідного акту цивільного стану, дата його видачі;

- реєстраційний номер, за яким зареєстроване внесення відомостей про акт цивільного стану.

 

У разі подання заяви (запиту) про надання витягу з реєстру щодо актового запису про шлюб або розірвання шлюбу додатково зазначаються прізвище, ім’я, по батькові другого з подружжя;

2. У відповідних випадках документи, що підтверджують родинні чи сімейні стосунки між суб’єктом звернення та особою, щодо якої складено актовий запис цивільного стану.

Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги

Файли для завантаження

  1. Інформаційна_картка   Завантажити  (365 KB)

Закони України:

  1. Закон України "Про державну реєстрацію актів цивільного стану"
  2. Закон України "Про адміністративні послуги"

Акти Кабінету Міністрів України:

  1. Постанова КМУ від 22.08.2007 " 1064 "Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян"
  2. Постанова Кабінету Міністрів України від 02 вересня 2022 року № 989 «Про внесення змін до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 07 березня 2022 року № 213»
  3. Розпорядження КМУ від 16.05.2014 № 523-р "Деякі питання надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг"
  4. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 26 червня 2015 року № 669-р «Про реалізацію пілотного проекту у сфері державної реєстрації актів цивільного стану»

Акти центральних органів виконавчої влади:

  1. Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 8 жовтня 2000 року № 52/5   https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0719-00#Text
  2. Інструкція з ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, завтреджена наказом міністерством юстиції України від 24.07.2008 № 1269/5   https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0691-08#Text

Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування:

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата:

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  1. Подання заяви особою, що не має права на отримання витягу з Реєстру
  2. Непред’явлення документа про внесення плати за видачу витягу з Реєстру в повному обсязі
  3. Відсутність у заяві відомостей, необхідних для формування витягу з Реєстру