Видача витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян
Суб’єкти надання адміністративної послуги:
Відділи ДРАЦС у м. Харкові Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (Перший, Другий, Третій, Четвертий)
Четвертий відділ державної реєстрації актів цивільного стану у місті Харкові Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції
Категорія заявників:
Громадяни України по досягненні 16-річного віку, іноземці, особи без громадянства, державні органи, органи місцевого самоврядування
Центри надання послуг, у яких можливо отримати послугу:
Документи, які подаються:
Платність:
Платність надання адміністративної послуги: Так
Плата за видачу витягу з Реєстру становить 73 гривні
Можлива сплата адмінзбору через POS-термінал банківською карткою
РОЗРАХУНКОВИЙ РАХУНОК ДЛЯ ВНЕСЕННЯ ПЛАТИ ЗА ПОСЛУГУ
На безоплатне отримання витягу з Реєстру мають право:
В умовах воєнного стану в межах адміністративно-територіальної одиниці, що входить до затвердженого Міністерством юстиції переліку адміністративно-територіальних одиниць, в яких припиняється доступ користувачів до єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, а також у разі звернення внутрішньо переміщеної особи за видачу витягу з Реєстру відповідна плата не справляється.
Спосіб отримання послуги:
Особисто суб'єктом звернення або його представником
В електронному вигляді через Портал "Дія"
Видача витягу з Реєстру Державного реєстру актів цивільного стану громадян здійснюється незалежно від місця її проживання та місця державної реєстрації акту цивільного стану заявника
Має право на отримання витягу з Реєстру стосовно відомостей про себе та про своїх родичів
Строк надання адміністративної послуги:
Не пізніше наступного робочого дня з дня видачі витягу з Реєстру або відмови в його видачі
Результат надання адміністративної послуги:
Витяг з Реєстру або письмова відмова у видачі витягу з Реєстру
У разі неотримання витягу з Реєстру або письмової відмови у видачі витягу з Реєстру протягом одного місяця з дня його надходження вони повертаються до відділу державної реєстрації актів цивільного стану
Додаткова iнформацiя:
Підстава для отримання адміністративної послуги:
1. Заява (запит) про надання витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян (далі – Реєстр), у якій зазначається одна з таких відомостей про фізичну особу, щодо якої видається витяг з Реєстру:
- прізвище, власне ім’я, по батькові, дата та місце народження особи;
- серія і номер свідоцтва про державну реєстрацію відповідного акту цивільного стану, дата його видачі;
- реєстраційний номер, за яким зареєстроване внесення відомостей про акт цивільного стану.
У разі подання заяви (запиту) про надання витягу з реєстру щодо актового запису про шлюб або розірвання шлюбу додатково зазначаються прізвище, ім’я, по батькові другого з подружжя.
2. У відповідних випадках документи, що підтверджують родинні чи сімейні стосунки між суб’єктом звернення та особою, щодо якої складено актовий запис цивільного стану.
Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги
Файли для завантаження
Закони України:
Акти Кабінету Міністрів України:
Акти центральних органів виконавчої влади:
Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування:
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата:
Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги