green arm

Регіональний центр послуг

email dozvil

Call-центр

(адміністративні послуги)

0-800-57-34-34

minimap
УВАГА! Під час воєнного стану прийом документів здійснюється за попереднім записом до електронної черги.

Визнання громадян наймачами займаних жилих приміщень комунального/відомчого житлового фонду

20.02.2023

Суб’єкти надання адміністративної послуги:

Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради

Категорія заявників:

 Громадяни України, які  зареєстровані в м. Харкові

Центри надання послуг, у яких можливо отримати послугу:

  • Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
  • ЦНАП Новобаварського району (м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11)
  • ЦНАП Холодногірського району (м. Харків, вул. Благовіщенська, 34)
  • ЦНАП Шевченківського району (м. Харків, пр. Науки, 17а)
  • ЦНАП Київського району (м. Харків, вул. Чернишевська, 55)
  • ЦНАП Основ'янського району (м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, 11)
  • ЦНАП Індустріального району (м. Харків, пр. Архітектора Альошина, 11)
  • ЦНАП Немишлянського району (м. Харків, пр. Петра Григоренка, 17)
  • Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)
  • ЦНАП у сфері нерухомості (м. Харків, площа Павлівська,4)
  • ЦНАП Салтівського району (м. Харків, вул. Юр'ївська, 13)
  • ЦНАП Слобідського району (м. Харків, вул. Георгія Тарасенка, 42)

Документи, які подаються:

  1. Заява на ім’я міського голови із згодою всіх зареєстрованих та проживаючих у квартирі повнолітніх членів сім'ї, а також громадян, на яких поширюється стаття 71 Житлового кодексу Української РСР;   Завантажити  (13 KB)
  2. Ордер або рішення виконавчого комітету, на підставі якого зайнята квартира/проведена зміна наймача;
  3. Оригінал та копія технічного паспорта на займане житлове приміщення;
  4. Копії документів, що посвідчують особу заявника та членів його сім'ї;
  5. Копія документу, яким підтверджується підстава зміни наймача (копія свідоцтва про смерть, копія свідоцтва про розірвання шлюбу, інформація про зміну місця проживання попереднього наймача);
  6. Копія документу, що підтверджує родинні стосунки з попереднім наймачем (свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, довідка про зміну прізвища);
  7. Нотаріальна довереність ( у випадку відсутності наймача або члена родини на час написання заяви);
  8. Копії документів повинні бути звірені з оригіналом та завірені належним чином;
  9. Інші документи, в яких може виникнути потреба

Спосіб отримання послуги:

Особисто або уповноважений представник заявника у разі наявності належним чином оформленої довіреності на отримання документів та документа, що посвідчує особу, або поштою на поштову адресу ЦНАП м. Харкова - 61010, м. Харків, Гімназійна набережна, 26.

Документи, надіслані поштовим відправленням, мають бути засвідченні у встановленому законодавством порядку.

Строк надання адміністративної послуги:

 30 календарних днів відповідно до Закону "Про адміністративні послуги"

Результат надання адміністративної послуги:

Рішення виконавчого комітету Харківської міської ради про визнання наймачем

або

Мотивована відмова

Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги

Файли для завантаження

  1. Інформаційна картка   Завантажити  (2 MB)

Закони України:

  1. Житловий кодекс України
  2. Закон України „ Про місцеве самоврядування в Україні"
  3. Закон України від 06.09.2012 № 5203-VI «Про адміністративні послуги»;

Акти Кабінету Міністрів України:

  1. Правила обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм житлових приміщень в Українській РСР"

Акти центральних органів виконавчої влади:

Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування:

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата:

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  1. Неправильно оформлені документи (незаповнені або заповнені частково)
  2. Неповний пакет документів або виявлення в поданих документах недостовірної інформації