17.12.2024
Суб’єкти
надання адміністративної
послуги:
Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради
Категорія заявників:
Громадяни України, які зареєстровані в м. Харкові
Центри
надання послуг, у яких
можливо отримати послугу:
-
Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
-
ЦНАП Новобаварського району (м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11)
-
ЦНАП Холодногірського району (м. Харків, вул. Благовіщенська, 34)
-
ЦНАП Шевченківського району (м. Харків, пр. Науки, 17а)
-
ЦНАП Київського району (м. Харків, вул. Чернишевська, 55)
-
ЦНАП Основ'янського району (м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, 11)
-
ЦНАП Індустріального району (м. Харків, пр. Архітектора Альошина, 11)
-
ЦНАП Немишлянського району (м. Харків, пр. Петра Григоренка, 17)
-
Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)
-
ЦНАП у сфері нерухомості (м. Харків, площа Павлівська,4)
-
ЦНАП Салтівського району (м. Харків, вул. Юр'ївська, 13)
-
ЦНАП Слобідського району (м. Харків, вул. Георгія Тарасенка, 42)
Документи,
які
подаються:
-
Заява на ім’я міського голови із згодою всіх зареєстрованих та проживаючих у квартирі повнолітніх членів сім'ї, а також громадян, на яких поширюється стаття 71 Житлового кодексу України;
Завантажити
(16 KB)
-
Ордер або рішення організації, підприємства, установи на підставі якого зайнято житлове приміщення або інші документи, які стали підставою на заселення;
-
Оригінал та копія технічного паспорту на займане житлове приміщення;
-
Копії документів, що посвідчують особу заявника та членів його сім'ї;
-
Копія картки (довідки) про присвоєння ідентифікаційного номеру (на всіх членів сім'ї);
-
Копії свідоцтва про одруження (розлучення), народження дітей;
-
Рішення виконавчого комітету міської ради про зміну статусу гуртожитку, інший документ, що свідчить про таку зміну ( за наявності);
-
Інформація про реєстрацію всіх членів сім'ї, хто був внесений в ордер або рішення виконавчого комітету, на підставі якого зайнята квартира/проведена зміна наймача або інші документи, які стали підставою на заселення (копії паспорта або довідка про реєстрацію місця мешкання або копія свідоцтва про смерть тощо);
-
Довідка про наявність або відсутність у власності заявника та членів сім'ї іншого житлового приміщення станом на 31.12.2012;
-
Довідка з місця роботи/служби (трудова книжка, послужний список);
-
Виписка з особового рахунку (інформація щодо заборгованності по квартирній платі)за наявності);
-
Нотаріальна довіреність ( у випадку відсутності заявника або члена родини на час написання заяви);
-
Довідки подаються оригінальні, передбаченої чинним законодавством форми;
-
Інші документи, необхідність в яких виникла під час розгляду питання;
-
Документи, надіслані поштовим відправленням, мають бути засвідчені у встановленому законодавством порядку
Спосіб отримання
послуги:
Особисто або уповноважений представник заявника у разі наявності належним чином оформленої довіреності на отримання документів та документа, що посвідчує особу, або поштою на поштову адресу ЦНАП м. Харкова - 61010, м. Харків, Гімназійна набережна, 26.
Документи, надіслані поштовим відправленням, мають бути засвідченні у встановленому законодавством порядку.
Строк надання
адміністративної
послуги:
30 календарних днів після здійснення реєстрації права власності на житловий об'єкт у державному реєстрі речових прав на нерухоме майно
Результат надання
адміністративної
послуги:
Рішення виконавчого комітету Харківської міської ради про визнання наймачем
або
Мотивована відмова
Нормативні акти, які
регламентують
надання адміністративної послуги