green arm

Регіональний центр послуг

email dozvil

Call-центр

(адміністративні послуги)

0-800-57-34-34

minimap
УВАГА! Під час воєнного стану прийом документів здійснюється за попереднім записом до електронної черги.

Визнання громадян наймачами займаної житлової площі після зміни статусу гуртожитку на житловий будинок

20.02.2023

Суб’єкти надання адміністративної послуги:

Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради

Категорія заявників:

Громадяни України, які  зареєстровані в м. Харкові

Центри надання послуг, у яких можливо отримати послугу:

  • Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
  • ЦНАП Новобаварського району (м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11)
  • ЦНАП Холодногірського району (м. Харків, вул. Благовіщенська, 34)
  • ЦНАП Шевченківського району (м. Харків, пр. Науки, 17а)
  • ЦНАП Київського району (м. Харків, вул. Чернишевська, 55)
  • ЦНАП Основ'янського району (м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, 11)
  • ЦНАП Індустріального району (м. Харків, пр. Архітектора Альошина, 11)
  • ЦНАП Немишлянського району (м. Харків, пр. Петра Григоренка, 17)
  • Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)
  • ЦНАП у сфері нерухомості (м. Харків, площа Павлівська,4)
  • ЦНАП Салтівського району (м. Харків, вул. Юр'ївська, 13)
  • ЦНАП Слобідського району (м. Харків, вул. Георгія Тарасенка, 42)

Документи, які подаються:

  1. Заява на ім’я міського голови із згодою всіх зареєстрованих та проживаючих у квартирі повнолітніх членів сім'ї, а также громадян, на яких поширюється стаття 71 Житлового кодексу;   Завантажити  (12 KB)
  2. Ордер або рішення організації, підприємства, установи на підставі якого зайнято житлове приміщення;
  3. Оригінал та копія технічного паспорту на займане житлове приміщення;
  4. Поверховий план житлового приміщення (видає балансоутримувач);
  5. Копії документів, що посвідчують особу заявника та членів його сім'ї;
  6. Копія картки (довідки) про присвоєння ідентифікаційного номеру (на всіх членів сім'ї)
  7. Копії свідоцтва про одруження (розлучення), народження дітей;
  8. Рішення виконавчого комітету міської ради про зміну статусу гуртожитку, інший документ, що свідчить про таку зміну;
  9. Довідка про наявність або відсутність у власності заявника та членів сім'ї іншого житлового приміщення станом на 31.12.2012;
  10. Довідка з місця роботи/служби (трудова книжка, послужний список);
  11. Виписка з особового рахунку (інформація щодо заборгованності по квартирній платі)
  12. Нотаріально довіреність ( у випадку відсутності заявника або члена родии на час написання заяви);
  13. Довідки подаються оригінальні, передбаченої чинним законодавством форми;
  14. Документи, надіслані поштовим відправленням, мають бути засвідчені у становленому законодавством порядку
  15. Інші документи, необхідність в яких виникла під час розгляду питання

Спосіб отримання послуги:

Особисто або уповноважений представник заявника у разі наявності належним чином оформленої довіреності на отримання документів та документа, що посвідчує особу, або поштою на поштову адресу ЦНАП м. Харкова - 61010, м. Харків, Гімназійна набережна, 26

Строк надання адміністративної послуги:

 30 календарних днів або на першому засіданні колегіального органу після закінчення цього строку

Результат надання адміністративної послуги:

Рішення виконавчого комітеут Харківської міської ради про визнання наймачем

або

Мотивована відмова

Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги

Файли для завантаження

  1. Інформаційна картка   Завантажити  (2 MB)

Закони України:

  1. Житловий кодекс України
  2. Закон України „ Про місцеве самоврядування в Україні”
  3. Закон України від 06.09.2012 № 5203-VI «Про адміністративні послуги»;

Акти Кабінету Міністрів України:

  1. Правила обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм житлових приміщень в Українській РСР"

Акти центральних органів виконавчої влади:

Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування:

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата:

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  1. Неправільно оформлені документи (незаповнені або заповнені частково)
  2. Неповний пакет документів або виявлення в поданих документах недостовірної інформації