green arm

Регіональний центр послуг

email dozvil

Call-центр

(адміністративні послуги)

0-800-57-34-34

minimap
УВАГА! Під час воєнного стану прийом документів здійснюється за попереднім записом до електронної черги.

Визнання громадян наймачами займаної житлової площі після зміни статусу гуртожитку на житловий будинок

17.12.2024

Суб’єкти надання адміністративної послуги:

Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради

Категорія заявників:

Громадяни України, які  зареєстровані в м. Харкові

Центри надання послуг, у яких можливо отримати послугу:

  • Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
  • ЦНАП Новобаварського району (м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11)
  • ЦНАП Холодногірського району (м. Харків, вул. Благовіщенська, 34)
  • ЦНАП Шевченківського району (м. Харків, пр. Науки, 17а)
  • ЦНАП Київського району (м. Харків, вул. Чернишевська, 55)
  • ЦНАП Основ'янського району (м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, 11)
  • ЦНАП Індустріального району (м. Харків, пр. Архітектора Альошина, 11)
  • ЦНАП Немишлянського району (м. Харків, пр. Петра Григоренка, 17)
  • Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)
  • ЦНАП у сфері нерухомості (м. Харків, площа Павлівська,4)
  • ЦНАП Салтівського району (м. Харків, вул. Юр'ївська, 13)
  • ЦНАП Слобідського району (м. Харків, вул. Георгія Тарасенка, 42)

Документи, які подаються:

  1. Заява на ім’я міського голови із згодою всіх зареєстрованих та проживаючих у квартирі повнолітніх членів сім'ї, а також громадян, на яких поширюється стаття 71 Житлового кодексу України;   Завантажити  (16 KB)
  2. Ордер або рішення організації, підприємства, установи на підставі якого зайнято житлове приміщення або інші документи, які стали підставою на заселення;
  3. Оригінал та копія технічного паспорту на займане житлове приміщення;
  4. Копії документів, що посвідчують особу заявника та членів його сім'ї;
  5. Копія картки (довідки) про присвоєння ідентифікаційного номеру (на всіх членів сім'ї);
  6. Копії свідоцтва про одруження (розлучення), народження дітей;
  7. Рішення виконавчого комітету міської ради про зміну статусу гуртожитку, інший документ, що свідчить про таку зміну ( за наявності);
  8. Інформація про реєстрацію всіх членів сім'ї, хто був внесений в ордер або рішення виконавчого комітету, на підставі якого зайнята квартира/проведена зміна наймача або інші документи, які стали підставою на заселення (копії паспорта або довідка про реєстрацію місця мешкання або копія свідоцтва про смерть тощо);
  9. Довідка про наявність або відсутність у власності заявника та членів сім'ї іншого житлового приміщення станом на 31.12.2012;
  10. Довідка з місця роботи/служби (трудова книжка, послужний список);
  11. Виписка з особового рахунку (інформація щодо заборгованності по квартирній платі)за наявності);
  12. Нотаріальна довіреність ( у випадку відсутності заявника або члена родини на час написання заяви);
  13. Довідки подаються оригінальні, передбаченої чинним законодавством форми;
  14. Інші документи, необхідність в яких виникла під час розгляду питання;
  15. Документи, надіслані поштовим відправленням, мають бути засвідчені у встановленому законодавством порядку

Спосіб отримання послуги:

Особисто або уповноважений представник заявника у разі наявності належним чином оформленої довіреності на отримання документів та документа, що посвідчує особу, або поштою на поштову адресу ЦНАП м. Харкова - 61010, м. Харків, Гімназійна набережна, 26.

Документи, надіслані поштовим відправленням, мають бути засвідченні у встановленому законодавством порядку.

Строк надання адміністративної послуги:

30 календарних днів після здійснення реєстрації права власності на житловий об'єкт у державному реєстрі речових прав на нерухоме майно

Результат надання адміністративної послуги:

Рішення виконавчого комітету Харківської міської ради про визнання наймачем

або

Мотивована відмова

Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги

Файли для завантаження

  1. Інформаційна картка   Завантажити  (12 MB)

Закони України:

  1. Житловий кодекс України
  2. Закон України „ Про місцеве самоврядування в Україні”
  3. Закон України від 06.09.2012 № 5203-VI «Про адміністративні послуги»;

Акти Кабінету Міністрів України:

  1. Правила обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм житлових приміщень в Українській РСР"

Акти центральних органів виконавчої влади:

Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування:

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата:

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  1. Неповний пакет документів, документи не завірені належним чином
  2. Відсутність в заяві згоди членів сім'ї