11.12.2024
Суб’єкти
надання адміністративної
послуги:
Управління реєстрації місця проживання Департаменту реєстрації Харківської міської ради
Категорія заявників:
Мешканці, які зареєстровані в м. Харкові
Центри
надання послуг, у яких
можливо отримати послугу:
-
Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
-
ЦНАП Новобаварського району (м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11)
-
ЦНАП Холодногірського району (м. Харків, вул. Благовіщенська, 34)
-
ЦНАП Шевченківського району (м. Харків, пр. Науки, 17а)
-
ЦНАП Київського району (м. Харків, вул. Чернишевська, 55)
-
ЦНАП Основ'янського району (м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, 11)
-
ЦНАП Індустріального району (м. Харків, пр. Архітектора Альошина, 11)
-
ЦНАП Немишлянського району (м. Харків, пр. Петра Григоренка, 17)
-
Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)
-
ЦНАП Салтівського району (м. Харків, вул. Юр'ївська, 13)
-
ЦНАП Слобідського району (м. Харків, вул. Георгія Тарасенка, 42)
Документи,
які
подаються:
-
- заява-анкета;
Завантажити
(63 KB)
-
- документ, що підтверджує відомості про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування відповідної особи у місті Харкові (у разі необхідності);
-
- документ, що підтверджує зміну персональних даних особи (при зверненні особи щодо зміни відомостей, що містяться в Реєстрі), у разі не підтвердження їх документом, до якого вносяться відомості про місце проживання/перебування особи ( у разі необхідності);
-
- інші документи.
-
•
-
При звернення адміністратору пред'являються:
-
- паспортний документ особи;
-
- свідоцтво про народження - для дітей віком до 16 років;
-
- документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли законними представниками є батьки (усиновлювачі), (у разі звернення представника).
-
•
-
У разі подання заяви представником особи, інтереси якої він представляє подаються:
-
- документ, що посвідчує особу представника;
-
- довіреність (посвідчена в установленому законодавством порядку) відповідно до якої особою, відомості про яку містяться в Реєстрі, надані повноваження представнику отримувати її (особи) персональні дані/інформацію про неї.
Спосіб отримання
послуги:
Особисто або уповноважений представник заявника у разі наявності належним чином оформленої довіреності на отримання документів та документа, що посвідчує особу.
Засобами телекомунікаційного зв'язку за телефоном гарячої лінії: 0800570800.
Онлайн через Портал "Дія".
Строк надання
адміністративної
послуги:
1 день
У випадку встановлення органом реєстрації розбіжностей між відомостями, що містяться в поданих заявником документах, та інформацією, наявною в органі реєстрації, строк розгляду відповідних документів може бути продовжений до двадцяти робочих днів для об'єктивного встановлення орагном реєстрації обставин, про що заявнику повідомляється додатково.
Результат надання
адміністративної
послуги:
Довідка про реєстрацію місця проживання
Відмова у наданні інформації про особу до Реєстру територіальної громади міста Харкова
Відмова у внесенні змін до інформації про особу в Реєстрі територіальної громади міста Харкова
Нормативні акти, які
регламентують
надання адміністративної послуги
Файли для завантаження
-
Інформаційна_картка
Завантажити
(14 MB)
Закони України:
-
Закон України "Про надання публічних (електронних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні"
-
Закон України «Про адміністративну процедуру»
-
Закон України «Про порядок виїзду з України і в’їзду в Україну громадян України»
-
Закон України «Про військовий обов’язок і військову службу»
-
Закон України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»
-
Закон України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства»
-
Закон України «Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах»
-
Закон України «Про особливості надання публічний (електронних публічних) послуг»
-
Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»
-
Закон України "Про захист персональних даних"
-
Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг»
-
Закон України «Про адміністративні послуги»
-
Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»
Акти Кабінету Міністрів України:
-
Постанова Кабінету Міністрів України від 18.08.2021 № 911 «Про затвердження Порядку формування та перевірки е-паспорта і е-паспорта для виїзду за кордон, їх електронних копій»
-
Постанова КМУ від 07.02.2022 № 265 «Деякі питання декларування та реєстрацівї місця проживання (перебування) та ведення реєстрів територіальних громад"
Акти центральних органів виконавчої влади:
Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування:
-
Наказ директора Департаменту реєстрації Харківської міської ради від 22.07.2022 № 05-02-06/13/1/22 «Про затвердження форм письмових звернень на отримання адміністративних послуг та результатів їх розгляду»
-
Наказ директора Департаменту реєстрації Харківської міської ради від 06.02.2020 № 05-02-07/10/20 «Про затвердження форм письмових звернень і запитів на отримання інформації з Реєстру територіальної громади міста Харкова та результатів їх розгляду»
-
Рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 05.04.2017 № 230 "Про Реєстр територіальної громади міста Харкова"
http://kharkiv.rocks/reestr/687104
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата:
Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
-
- особа не подала або подала не в повному обсязі необхідні документи або відомості;
-
- у поданих особою документах або відомостях містяться недостовірні відомості або подані документи є недійсними, або строк дії паспортного документа іноземця чи особи без громадянства, які на законних підставах проживають на території України, закінчився;
-
- звернулася дитина віком до 14 років або особа, не уповноважена на подання документів;
-
- внесення інформації не передбачено Законом України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», Правилами реєстрації місця проживання, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 07.02.2022 № 265 та Положенням про Реєстр територіальної громади міста Харкова, затвердженим рішенням виконавчого комітету Харківської міської ради від 05.04.2017 № 230.