green arm

Регіональний центр послуг

email dozvil

Call-центр

(адміністративні послуги)

0-800-57-34-34

minimap
УВАГА! Під час воєнного стану прийом документів здійснюється за попереднім записом до електронної черги.

Внесення інформації до Реєстру територіальної громади міста Харкова/внесення змін до інформації про особу, що міститься в Реєстрі територіальної громади міста Харкова

29.05.2024

Суб’єкти надання адміністративної послуги:

Управління реєстрації місця проживання Департаменту реєстрації Харківської міської ради

Категорія заявників:

 Мешканці,  які зареєстровані в м. Харкові

Центри надання послуг, у яких можливо отримати послугу:

  • Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
  • ЦНАП Новобаварського району (м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11)
  • ЦНАП Холодногірського району (м. Харків, вул. Благовіщенська, 34)
  • ЦНАП Шевченківського району (м. Харків, пр. Науки, 17а)
  • ЦНАП Київського району (м. Харків, вул. Чернишевська, 55)
  • ЦНАП Основ'янського району (м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, 11)
  • ЦНАП Індустріального району (м. Харків, пр. Архітектора Альошина, 11)
  • ЦНАП Немишлянського району (м. Харків, пр. Петра Григоренка, 17)
  • Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)
  • ЦНАП Салтівського району (м. Харків, вул. Юр'ївська, 13)
  • ЦНАП Слобідського району (м. Харків, вул. Георгія Тарасенка, 42)

Документи, які подаються:

  1. Заява-анкета   Завантажити  (63 KB)
  2. Документ, що підтверджує відомості про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування відповідної особи у місті Харкові (у разі необхідності)
  3. Документ, що підтверджує зміну персональних даних особи (при зверненні особи щодо зміни відомостей, що містяться в Реєстрі), у разі не підтвердження їх документом, до якого вносяться відомості про місце проживання/перебування особи ( у разі необхідності)
  4. Інші документи
  5. При звернення адміністратору пред'являються:
  6. Паспортний документ особи;
  7. Свідоцтво про народження - для дітей віком до 16 років
  8. Документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли законними представниками є батьки (усиновлювачі), (у разі звернення представника)
  9. У разі подання заяви представником особи, інтереси якої він представляє подаються:
  10. Документ, що посвідчує особу представника
  11. Довереність (посвідчена в установленому законодавством порядку) відповідно до якої особою, відомості про яку містяться в Реєстрі, надані повноваження представнику отримувати її (особи) персональні дані/інформацію про неї

Спосіб отримання послуги:

Особисто або уповноважений представник заявника у разі наявності належним чином оформленої довіреності на отримання документів та документа, що посвідчує особу

Засобами телекомунікаційного зв'язку за телефоном гарячої лінії : 0800570800

Строк надання адміністративної послуги:

1 день

У випадку встановлення органом реєстрації розбіжностей між відомостями, що містяться в поданих заявником документах, та інформацією, наявною в органі реєстрації, строк розгляду відповідних документів може бути продовжений до двадцяти робочих днів для об'єктивного встановлення орагном реєстрації обставин, про що заявнику повідомляється додатково.

Результат надання адміністративної послуги:

Довідка про реєстрацію місця проживання за формою, згідно з додатком 13 до Правил  реєстрації місця проживання, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 №207

Відмова у наданні інформації про особу до Реєстру територіальної громади міста Харкова за формою, згідно з додатком 67 до наказу від 06.02.2020 №05-02-07/10/20

Відмова у внесенні змін до інформації про особу в Реєстрі територіальної громади міста Харкова за формою, згідно з додатком 68 до наказу від від 06.02.2020 №05-02-07/10/20

Нормативні акти, які регламентують надання адміністративної послуги

Файли для завантаження

  1. Інформаційна_картка   Завантажити  (14 MB)

Закони України:

  1. Закон України "Про надання публічних (електронних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні"
  2. Закон України «Про адміністративну процедуру»
  3. Закон України «Про порядок виїзду з України і в’їзду в Україну громадян України»
  4. Закон України «Про військовий обов’язок і військову службу»
  5. Закон України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»
  6. Закон України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства»
  7. Закон України «Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах»
  8. Закон України «Про особливості надання публічний (електронних публічних) послуг»
  9. Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»
  10. Закон України "Про захист персональних даних"
  11. Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг»
  12. Закон України «Про адміністративні послуги»
  13. Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»

Акти Кабінету Міністрів України:

  1. Постанова Кабінету Міністрів України від 18.08.2021 № 911 «Про затвердження Порядку формування та перевірки е-паспорта і е-паспорта для виїзду за кордон, їх електронних копій»
  2. Постанова КМУ від 07.02.2022 № 265 «Деякі питання декларування та реєстрацівї місця проживання (перебування) та ведення реєстрів територіальних громад"

Акти центральних органів виконавчої влади:

Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування:

  1. Наказ директора Департаменту реєстрації Харківської міської ради від 22.07.2022 № 05-02-06/13/1/22 «Про затвердження форм письмових звернень на отримання адміністративних послуг та результатів їх розгляду»
  2. Наказ директора Департаменту реєстрації Харківської міської ради від 06.02.2020 № 05-02-07/10/20 «Про затвердження форм письмових звернень і запитів на отримання інформації з Реєстру територіальної громади міста Харкова та результатів їх розгляду»
  3. Рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 05.04.2017 № 230 "Про Реєстр територіальної громади міста Харкова"   https://doc.citynet.kharkov.ua/ru/profile/document/view/id/670398

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата:

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  1. Особа не подала або подала не в повному обсязі необхідні документи або відомості
  2. У поданих особою документах або відомостях містяться недостовірні відомості або подані документи є недійсними, або строк дії паспортного документа іноземця чи особи без громадянства, які на законних підставах проживають на території України, закінчився
  3. Звернулася дитина віком до 14 років або особа, не уповноважена на подання документів
  4. Внесення інформації не передбачено Законом України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», Правилами реєстрації місця проживання, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207 та Положенням про Реєстр територіальної громади міста Харкова, затвердженим рішенням виконавчого комітету Харківської міської ради від 05.04.2017 № 230