20.02.2023
Суб’єкти
надання адміністративної
послуги:
Управління державної реєстрації речових прав на нерухоме майно Департаменту реєстрації Харківської міської ради
Центри
надання послуг, у яких
можливо отримати послугу:
Документи,
які
подаються:
-
Заява про внесення змін до запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (формується та роздруковується адміністратором Центру надання адміністративних послуг)
-
Документ, що посвідчує особу заявника (уповноваженної особи у разі подання нею документів) : паспорт громадянина України, посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, національний, дипломатичний чи службовий паспорт іноземця або документ, що його замінює. У разі вилучення у громадянина України паспорта громадянина України у зв’язку з отриманням дозволу для виїзду за кордон на постійне проживання документом, що посвідчує особу громадянина України, є паспорт громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне проживання за кордоном. Документом, що посвідчує особу, яка не досягла 16-річного віку, є свідоцтво про народження. (пред'являється)
-
Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків, крім випадків, коли особа через свої релігійні або інші переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку та має відмітку в паспорті громадянина України
-
У разі подання заяви уповноваженою особою така особа, крім документа, що посвідчує її особу, пред'являє оригінал документа, що підтверджує її повноваження
-
Документи, що підтверджують сплату адміністративного збору.
-
У разі коли особа, речові права якої підлягають державній реєстрації звільнена від сплати адміністративного збору, документ, що підтверджує сплату адміністративного збору, не подається. У такому разі заявник пред'являє документ, що підтверджує право на звільнення від сплати адміністративного збору.
-
Документи, що свідчать:
-
- зміну ідентифікаційних даних суб'єкта права;
-
- визначення часток у праві спільної власності чи їх зміни;
-
- зміни суб'єкта управління об'єктами державної власностіі;
-
- відомостей про об'єкт нерухомого майна, в тому числі зміни його технічних характеристик;
-
- виявлення технічної помилки в записах Державного реєстру прав чи документах, виданих за допомогою програмних засобів ведення цього реєстру (описка, друкарська, граматична, арифметична чи інша помилка).
Платність:
Платність надання адміністративної послуги:
Так
За внесення змін до записів Державного реєстру прав в тому числі, виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника, справляється збір у розмірі 0,04 розміру прожиткового мінімуму для непрацездатних громадян - 80 грн.
Отримувач: УК мХаркові/мХарків/22012600
Код отримувача: 37999649
Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП)
МФО: 899998
Код класифікації : 22012600
Номер рахунку: UA548999980314080530000020002
Призначення платежу: адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
У разі внесення змін до записів Державного реєстру прав,а саме- виправлення технічної помилки, допущеної з вини державного адміністратора та змін, пов'язаних з приведенням у відповідність із Законами стосовно декомунізації, адміністративний збір на справляється.
Спосіб отримання
послуги:
Особисто або уповноваженою особою
Строк надання
адміністративної
послуги:
Надається у строк, що не перевищує одного робочого дня з дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі прав
Нормативні акти, які
регламентують
надання адміністративної послуги
Файли для завантаження
-
Інформаційна_картка
Завантажити
(406 KB)
Закони України:
-
Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»
-
Закон України "Про адміністративні послуги"
Акти Кабінету Міністрів України:
-
Порядок ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1141
Акти центральних органів виконавчої влади:
Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування:
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата:
-
Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»
http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/1952-15
Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
-
ПІДСТАВИ ДЛЯ ВІДМОВИ У ПРИЙНЯТТЯ ЗАЯВИ:
-
відсутність документа, що підтверджує оплату послуг та у разі внесення відповідної плати не в повному обсязі
-
ПЕРЕЛІК ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДМОВИ У НАДАННІ ПОСЛУГИ:
-
Заявлене речове майно не підлягає державній реєстрації відповідо до Закону;
-
Заява про державну реєстрацію прав подана неналежною особою;
-
Подані документи не відповідають вимогам, встановленим Законом;
-
Подані документи на дають змоги встановити набуття, зміну або припинення речових прав на нерухоме майно;
-
Наявні суперечності між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно;
-
Наявні зареєстровані обтяження речових прав на нерухоме майно;
-
Після завершення строку, встановленого частиною третьою статті 23 Закону (протягом 30 робочих днів з моменту отримання рішення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав), не усунені обставини, що були підставою для прийняття рішення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав;
-
Заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень під час вчинення нотаріальної дії з нерухомим майном, об'єктом незавершенного будівництва подано не до нотаріуса, який вчинив таку дію;
-
Заяву про державну реєстрацію прав в електронній формі подано особою, яка згідно із законодавством не має повноважень подавати заяви в електронній формі;
-
Заявником подано ті самі документи, на підставі яких заявлене речове право вже зареєстровано у Державному реєстрі прав;
-
Заявника, який звернувся із заявою про державну реєстрацію прав, що матиме наслідком відчуження майна, внесено до Єдиного реєстру боржників.