17.12.2024
Суб’єкти
надання адміністративної
послуги:
Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради
Категорія заявників:
Громадяни України, які потребують поліпшення житлових умов, віком від 18 років, які зареєстровані в м. Харкові
Громадяни України, які мають статус дитини-сироти, віком від 16 років, які зареєстровані в м. Харкові
Центри
надання послуг, у яких
можливо отримати послугу:
-
Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
-
ЦНАП Новобаварського району (м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11)
-
ЦНАП Холодногірського району (м. Харків, вул. Благовіщенська, 34)
-
ЦНАП Шевченківського району (м. Харків, пр. Науки, 17а)
-
ЦНАП Київського району (м. Харків, вул. Чернишевська, 55)
-
ЦНАП Основ'янського району (м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, 11)
-
ЦНАП Індустріального району (м. Харків, пр. Архітектора Альошина, 11)
-
ЦНАП Немишлянського району (м. Харків, пр. Петра Григоренка, 17)
-
Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)
-
ЦНАП у сфері нерухомості (м. Харків, площа Павлівська,4)
-
ЦНАП Салтівського району (м. Харків, вул. Юр'ївська, 13)
-
ЦНАП Слобідського району (м. Харків, вул. Георгія Тарасенка, 42)
Документи,
які
подаються:
-
заява про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов. У заяві обов'язково вказати на який облік бажає стати особа (квартирний, кооперативний), якщо особа або члени її сім'ї мають пільгу (пільги) вказати одну з пільг за якою бажають перебувати на обліку. У складі сім'ї вказувати тільки тих осіб, які бажають стати на облік разом з заявником;
Завантажити
(51 KB)
-
договір найму (якщо особа проживає за договором найму);
-
копії документів на займану житлову площу (де зареєстровані) (за наявності оригіналу):
Завантажити
(14 KB)
-
довідки з місця роботи, посада (де вказується чи перебуває особа на квартирному обліку за місцем роботи), для непрацюючих жінок - довідку з УСЗН про перебування на обліку до досягнення дитиною 3-річного віку, довідку про перебування на обліку у Центрі зайнятості, довідку з місця навчання (після досягнення 18 річного віку);
-
копії документів, які підтверджують родинні стосунки (свідоцтва про народження, про шлюб, про розірвання шлюбу) всіх, хто зареєстрований за вказаною адресою (за наявності оригіналів);
-
копія ідентифікаційних номерів на ВСІХ членів сім'ї, які будуть прийняті на квартирний облік (за наявності оригіналів);
-
копії паспортів, стор. 1,2,3,4,10,11,12,13,14,15.
-
Копіі документів, які підтверджують наявність пільги у заявника та (або) членів його сім'ї, які будуть прийняті на облік (за наявності оригіналу):
Завантажити
(16 KB)
-
медичний висновок (за наявністю) для інших громадян;
-
довідка з КП "Харківське Міське БТІ" на всіх членів сім'ї, які будуть прийняті на облік станом на 31.12.2012р.;
-
копії правовстановлюючих документів (свідоцтво на право власності, свідоцтва про спадщину, договір дарування, договір купівлі- продажу, технічний паспорт) на житлову площу, яка знаходиться у власності особи або членів її сім'ї, які бажають стати на квартирний облік (за наявності оригіналів);
-
внутрішньо переміщені особи - з числа учасників бойових дій відповідно до п.19-21 ч.1 ст.6 та осіб з інвалідністю внаслідок війни, визначених у п. 10-14 ч.2 ст. 7 та членів їх сімей, а також членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, визначених абзацем 1 та 4 п.1 ст.10, членів сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України, визначених у ст.10-1 ЗУ "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, які досягли 16 років, а також особи з їх числа, крім основних документів про взяття на квартиний облік та довідок, що підтверджують пільгу, надають: довідку ВПО на всіх членів сім'ї (оновлену станом на дату подачі заяви);
-
копії документів повинні бути звірені з оригіналом та завірені належним чином.
Спосіб отримання
послуги:
Особисто або уповноважений представник заявника у разі наявності належним чином оформленої довіреності на отримання документів та документа, що посвідчує особу або поштою на поштову адресу ЦНАП м. Харкова - 61010, м. Харків, Гімназійна набережна, 26.
Строк надання
адміністративної
послуги:
30 календарних днів або на першому засіданні колегіального органу після закінчення цього строку
Результат надання
адміністративної
послуги:
Лист про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов
або
Мотивована відмова
Нормативні акти, які
регламентують
надання адміністративної послуги
Файли для завантаження
-
Інформаційна_картка
Завантажити
(23 MB)
Закони України:
-
Житловий кодекс Української РСР
-
Конституція України
-
Закон України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту"
-
ст.20-21 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи"
-
Закон України "Про освіту"
-
Закон України "Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, ветеранів Національної поліції і деяких інших осіб та їх соціальний захист"
-
Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань соціального захисту багатодітних сімей"
-
Закон України "Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування"
-
Закон України "Про реабілітацію жертв політичних репресій"
-
Закон України "Про національну поліцію"
-
Закон України "Про адміністративні послуги"
Акти Кабінету Міністрів України:
-
Постанова КМУ від 16.12.1992 р. № 706 " Про Порядок відселення та самостійного переселення громадян з територій, що зазнали радіоактивного забруднення внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС"
-
Постанова КМУ від 20.08.2014 № 413 "Про затвердження Порядку надання та позбавлення статусу учасника бойових дій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення чи у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення"
-
Правила обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР
Акти центральних органів виконавчої влади:
Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування:
-
Постанова виконавчого комітету Харківської обласної ради народних депутатів та Президії обласної ради профспілок № 5 від 11.01.1985 "Про введення у дію Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень в Українській СРСР"
-
Постанова виконавчого комітету Харківської обласної ради народних депутатів та презиції обласної ради профспілок № 180 від 11.06.1986 "Про затвердження переліку підприємств, установ та організацій, які ведуть квартирний облік"
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата:
Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
-
відсутність підстав для взяття на облік;
-
громадяни, які не мають постійної реєстрації у місті Харкові;
-
громадяни, які штучно погіршили житлові умови шляхом обміну займаного житлового приміщення, його порчі, відчуження пригідної та достатньої за розміром для проживання квартири, житлового будинку (частини будинку), а також громадян, у яких потреба в покращенні житлових умов виникла наразі вилучення житлового приміщення, використаного для отримання нетрудових доходів (ст. 96 ЖКУ) не приймаються на облік протягом 5 років з моменту погіршення житлових умов, не приймаються на облік працездатні громадяни, які не займаються суспільно корисною працею (що підтверджується довідкою з місця роботи, навчання);
-
громадяни, які забезпечені житлом шляхом виплати грошової компенсації;
-
надано неповний пакет документів;
-
копії документів не завірені належним чином;
-
громадяни, які забезпечені житлом шляхом виплати грошової компенсації( у тому числі всі особи, включені у розрахунок грошової компенсації) відповідно до постанови КМУ від 19.10.2016 № 719, не беруться на квартирний облік з моменту забезпечення таким житлом;
-
довідка про взяття на облік внутрішньоперемішеної особи скасована.