29.11.2024
Суб’єкти
надання адміністративної
послуги:
Управління державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Департаменту реєстрації Харківської міської ради
Категорія заявників:
Юридичні особи, місцезнаходження яких є:
- Харків та Харківська область;
- територія АР Крим, Севастополь;
- територія проведення Антитерористичної операції.
Центри
надання послуг, у яких
можливо отримати послугу:
-
Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (м. Харків, Гімназійна наб, 26)
-
Регіональний центр послуг (м. Харків, пр.Тракторобудівників, 144)
-
ЦНАП у сфері нерухомості (м. Харків, площа Павлівська,4)
Документи,
які
подаються:
-
Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення учасників або відповідного органу юридичної особи про виділ юридичної особи;
-
Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує повноваження представника засновника (учасника) юридичної особи – у разі участі представника засновника (учасника) юридичної особи у прийнятті рішення уповноваженим органом управління юридичної особи
-
Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує повноваження представника (крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) - у разі подання документів представником. Документом, що засвідчує повноваження представника є нотаріально посвідчена довіреність або довіреність, видана відповідно до законодавства іноземної держави
-
Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу
Спосіб отримання
послуги:
У паперовій формі документи подаються заявником особисто у ЦНАП.
Поштовим відправленням на поштову адресу Департаменту реєстрації Харківської міської ради - 61003, м. Харків, майдан Павлівський, 4.
Строк надання
адміністративної
послуги:
Державна реєстрація проводиться протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів.
Зупинення розгляду документів здійснюється проводиться протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів.
Строк зупинення розгляду документів - 15 календарних днів з дати їх зупинення.
Результат надання
адміністративної
послуги:
Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
Повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови.
Додаткова iнформацiя:
Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації в електронній формі оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу.
У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації, повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення.
Нормативні акти, які
регламентують
надання адміністративної послуги
Файли для завантаження
-
Інформаційна_картка
Завантажити
(11 MB)
Закони України:
-
Закон України від 15.05.2003 № 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань"
Акти Кабінету Міністрів України:
-
Постанова КМУ від 04.12.2017 № 1137 "Питання Єдиного державного вебпорталу електронних послуг та Реєстру адміністративних послуг"
Акти центральних органів виконавчої влади:
-
Наказ Міністерства юстиції України від 18.11.2016 № 3268/5 «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1500-16#n75
-
Наказ Міністерства юстиції України від 09.02.2016 № 359/5 «Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи»
http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0200-16
Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування:
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата:
Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
-
Документи подано особою, яка не має на це повноважень
-
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань містяться відомості про судове рішення щодо заборони проведення реєстраційної дії
-
Документи подані до неналежного суб'єкта державної реєстрації
-
Встановлення факту застосування санкцій відповідно до закону України "Про санкції", які унеможливлюють проведення державної реєстрації
-
Документи суперечать вимогам Конституції та законів України
-
Невідповідність відомостей, зазначених у документах, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань